Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reparatie via Bax-shop?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reparatie via Bax-shop?

Aangezien de medewerkers-chat aardig langzaam was, even misschien via het forum.

Zojuist is een van m'n Reloop RMP2 CDJ's kapot gegaan. Na het invoeren van een CD geeft deze constant Disc Errors. Zelfde probleem gehad met de andere CDJ en hiervan is toen onder garantie het CD-loopwerk vervangen. Aangezien de garantie nu lang verlopen is op beide spelers, vroeg ik mij dus af of ik de speler ook via Bax-shop kon laten repareren en hoe veel dit ongeveer zal kosten.

Het gaat hier overigens om 2ehands gekochte spelers, en niet om spelers die ik via Bax-shop zelf had gekocht.

alvast bedankt

-edit-
    Overigens wil ik m'n RMX-20 (wel gekocht bij bax, nog garantie op) laten repareren i.v.m. krakende bass/mid/high draaiknoppen. Misschien handig om deze dan gelijk mee te sturen.
    Last edited by NyteMyre; Tuesday-05-04-2011, 14:00.

Ik zou even bellen naar de helpdesk. Hier kunnen ze meestal een sneller antwoord geven. Volgens mij maken ze wel producten die niet bij hun komen, maar wel uiteraard op eigen kosten.

Comment

Je kan producten altijd bij ons laten repareren. Wanneer ze buiten de garantietermijn vallen of niet bij ons gekocht zijn betaal je (uit m'n hoofd gezegd!) 50 euro onderzoekskosten, deze komen te vervallen wanneer je akkoord gaat met de reparatieofferte vanuit de fabrikant.

Comment

- voor alle reparaties wordt € 35,- incl. BTW onderzoekskosten berekend. Deze onderzoekskosten komen te vervallen zodra u ons opdracht geeft het product te repareren tegen de prijs zoals vermeld in de reparatieofferte
        Oké, kan er ook een schatting worden gegeven hoeveel het vervangen van een CD-loopwerk (als dat het geval ook is) kost?

Ik stuur ook wel gelijk m'n mengpaneel mee die nog wel onder garantie valt.

-edit-

Spullen zijn opgestuurd...
        Last edited by NyteMyre; Tuesday-05-04-2011, 17:33.

Comment

Oké, kan er ook een schatting worden gegeven hoeveel het vervangen van een CD-loopwerk (als dat het geval ook is) kost?
          Er wordt eerst getest of we het probleem misschien zelf kunnen verhelpen (stel dat er een instelling verkeerd staat of er moet een fader vervangen worden, ik noem maar wat vreemds).
          Lukt dat niet, dan vragen we een offerte op bij de fabrikant. Dan geven we je de offerte. Ga je daarmee akkoord, dan vervallen de onderzoekskosten.
          Last edited by Rick; Tuesday-05-04-2011, 18:05.

Comment

Oke, dankje voor de uitleg.
            Ik heb de spullen opgestuurd en ik hoop dat het goedkomt.

Alleen voor de CDJ (de zonder garantie pakket) kon ik geen extra doos vinden als omverpakking te gebruiken (4 supermarkten langs geweest voor dozen) en er zat al aardig wat tape en papier op de originele verpakking. Ik zag dat het een van de voorwaarden was om een retour te sturen, maar hoop dat het niet echt een probleem is.

Toen ik de andere speler naar URS distribution stuurde kon het ook zo.

Comment

Loopwerkje: 15,-
              10 minuten met de schroevendraaier en 10 seconden met de soldeerbout aan de gang... en klaar.

Gaat dat dan serieus helemaal naar de fabrikant?? Pffff...

Comment

Hoe lang duurt het ongeveer tot de spullen weer teruggestuurd worden (A)
                Ik begin ze een beetje te missen :P

Comment

Dat kan wel een aantal weken duren. Ligt er maar net aan hoe druk ze het hebben. Een tijd geleden 4 weken mijn CDJ-400 kwijt geweest voor een jogwiel. Geduld is een schone zaak.

Comment

Ongeveer 100 euro of meer voor vervangen loopwerk werd net verteld
                    ook bleek kraken van mn potmeters door vuil te komen en dat valt niet onder garantie...

wel raar opzich aangezien ik mn spullen altijd afdek na gebruik
                    Last edited by NyteMyre; Friday-08-04-2011, 16:50.

Comment

Mijn CDJ-400's zitten ook in een flightcase, maar hoe dan ook er blijft altijd stof bij te komen. Dit is gewoon lastig te voorkomen (iig, dat is bij mij zo..).

Comment

@nytemyre

Ik denk dat het nog wel een paar weken duurt voordat je je spullen terug hebt.
                        Meestal duurt dat wel even, zeker als het ook eerst naar bax-moet stel dat het nog naar de fabrikant gestuurd moet worden.

Comment

haha, ik ben nu al 2x gebeld waar het factuur is van m'n RMP2 :p
                          Zo te horen gaat dat idd nog wel even duren

Comment

Vind hoe Bax het doet prima, naar de fabrikant, originele onderdelen en wellicht helemaal nagekeken. Dat doet ze volgens mij ook bij KIND..gaat helemaal naar Italie, binnen een week meestal retour, gerepareerd, schoongemaakt en volledig getest met garantie..ja betaald natuurlijk wat extra aan verzendkosten, maar goed...je weet dan wel dat het goed is..ik zou zeggen BAX...gewoon zo door gaan....

Comment

€244 voor vervangen loopwerk :(
                              Dat had ik even niet verwacht....voor €100 meer kon ik een gloednieuwe kopen

*pijn in portomonee*

-edit-

M'n andere speler gaat nu ook al kuren geven met het loopwerk. En die is minder dan een jaar geleden ook al vervangen (toen nog onder garantie).... wordt een dure grap zo :(
                              Last edited by NyteMyre; Friday-15-04-2011, 20:15.

Comment

Working...
                              X