Hallo Bax-shop.
Ik heb nu al denk ik iets langer dan een jaar 2 cd spelers. De American Audio Radius 1000.
Een aantal maanden geleden had ik bij één cd speler de foutmelding: "Disk Error". Wat bleek, de lazer was kapot OF hij had een firmware update nodig(zo werd mij het gezegt aan de telefoon).
Ik heb toen de cd speler opgestuurd en alles werd keurig gemaakt.
Nu wil ik net gaan draaien (thuis hobby), en wat blijkt.. heeft de andere cd speler hetzelfde probleem!!
Ik heb €400,- euro per stuk voor een cd speler betaald.
Ik vind dat geld zat, en dan verwacht ik ook dat ze niet om en om kapot gaan na 1 jaar tijd.
Is dit normaal bij dit merk??
Ik zal deze dan ook wel moeten opsturen naar bax-shop..
Beetje jammer dat hier altijd alles kapot gaat wanneer de garantie eraf is.
Hopelijk valt dit nog onder service.
EDIT: Overal waar ik google kom ik deze errors tegen..
Zal ik deze troep dan maar verkopen?
Met vriendelijke groeten,
Wesley
Ik heb nu al denk ik iets langer dan een jaar 2 cd spelers. De American Audio Radius 1000.
Een aantal maanden geleden had ik bij één cd speler de foutmelding: "Disk Error". Wat bleek, de lazer was kapot OF hij had een firmware update nodig(zo werd mij het gezegt aan de telefoon).
Ik heb toen de cd speler opgestuurd en alles werd keurig gemaakt.
Nu wil ik net gaan draaien (thuis hobby), en wat blijkt.. heeft de andere cd speler hetzelfde probleem!!
Ik heb €400,- euro per stuk voor een cd speler betaald.
Ik vind dat geld zat, en dan verwacht ik ook dat ze niet om en om kapot gaan na 1 jaar tijd.
Is dit normaal bij dit merk??
Ik zal deze dan ook wel moeten opsturen naar bax-shop..
Beetje jammer dat hier altijd alles kapot gaat wanneer de garantie eraf is.
Hopelijk valt dit nog onder service.
EDIT: Overal waar ik google kom ik deze errors tegen..
Zal ik deze troep dan maar verkopen?
Met vriendelijke groeten,
Wesley
Comment