Announcement

Collapse
No announcement yet.

Radius 1000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Radius 1000

Hallo Bax-shop.

Ik heb nu al denk ik iets langer dan een jaar 2 cd spelers. De American Audio Radius 1000.
    Een aantal maanden geleden had ik bij één cd speler de foutmelding: "Disk Error". Wat bleek, de lazer was kapot OF hij had een firmware update nodig(zo werd mij het gezegt aan de telefoon).
    Ik heb toen de cd speler opgestuurd en alles werd keurig gemaakt.

Nu wil ik net gaan draaien (thuis hobby), en wat blijkt.. heeft de andere cd speler hetzelfde probleem!!

Ik heb €400,- euro per stuk voor een cd speler betaald.
    Ik vind dat geld zat, en dan verwacht ik ook dat ze niet om en om kapot gaan na 1 jaar tijd.
    Is dit normaal bij dit merk??

Ik zal deze dan ook wel moeten opsturen naar bax-shop..
    Beetje jammer dat hier altijd alles kapot gaat wanneer de garantie eraf is.
    Hopelijk valt dit nog onder service.

EDIT: Overal waar ik google kom ik deze errors tegen..
    Zal ik deze troep dan maar verkopen?

Met vriendelijke groeten,
    Wesley
    Last edited by wesleyextra; Saturday-09-04-2011, 17:26.

Of we het geheel stiekem toch onder garantie kunnen aanbieden kan ik helaas niet zeggen. Dat zullen de heren van de garanties & retouren in overleg met de leverancier moeten bepalen.

Dat ze inderdaad allebei zo snel problemen vertonen is best apart en zou niet mogen eigenlijk. Dek je de spelers wel altijd netjes af na het draaien?

Comment

Een schopje naar DJ Gear & Effects?

Comment

Ja ik heb 2 flightcases die ik gelijk over mijn cd spelers leg wanneer ik klaar ben. Verder ligt er nog een vlag overheen om mijn mengpaneel te beschermen.

Ik zal ze begin volgende week opsturen aangezien ik het deze week aardig druk heb.
        Ik zal op het formulier zetten dat dit al de 2e keer is(maar nu met mijn 2e cd speler).

@Dj-Scratch
        Een schopje onder de cd speler.

EDIT:
        Ik heb wel altijd nog de cd in de speler wanneer ik deze uitzet.. is dit een probleem?
        Verder switch ik maar heel af en toe van cd's..
        Last edited by wesleyextra; Monday-11-04-2011, 23:08.

Comment

Zou in principe niet moeten uitmaken. Ik zou zeggen, stuur hem even naar ons op zodat we het geheel kunnen (laten) beoordelen.

Comment

Wou hem vorige week opsturen.
            Voor het opsturen nog even getest, en hij deed het weer.
            Zolang die het nog doet houd ik hem hier.
            Wanneer ik weer die foutmelding krijg, stuur ik hem toch nog eventjes op!

Comment

En nu net krijg ik weer de error.
              Ik ga hem inpakken en opsturen.

Comment

Working...
              X