Is de Sennheiser zijn geld (zonder de korting) waard boven de AA en Stanton?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
budget dj-hoofdtelefoon
Collapse
X
-
Ik heb nooit een AA of Stanton gehad ik heb wel diverse Sennheissers gehad en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van dit merk. Zowel in degelijkheid als in geluids kwalliteit.
Om een van de meest verschrikkelijke reclame spotjes te quoten:
Ik zeg DOEN!
Comment
-
Headphones are comfortable to wear, even for long-term use, and their bass is exceptional for budget headphones. Noise leakage is minimal, and they shield ambient noise very effectively. The price is affordable, and a protective pouch is included.
Read more: http://reviews.cnet.com/headphones/s...#ixzz1QwY8PXWz
Comment
-
Ik heb deze koptelefoon zelf en hij isoleert inderdaad wel goed.
Het draadje is wel erg dun en lang dus als je niet oppast ga je erop staan en pleurt hij op de grond. (Overigens doet hij het nog steeds na menig valpartij).
In het begin zit hij wat strak (hangt ook van je hoofd af), maar ik heb hem wat uitgerekt door hem een dag over een stapel boeken heen te zetten :P
Comment
-
Ja de draad daar las ik in de review ook al iets over. MAAR deze is eventueel lost te kopen dus wellicht dat je hem voor een paar euros in een "gekrulde" kabel kan vervangen als het echt irritant is.
Bijvoorbeeld maar vraag Rick even of deze zeker past. (ik denk het wel)
Comment
-
Volgens mij kan je de draad van de HD 205 niet vervangen... ;) Maar ik denk dat ik er gewoon voor ga, dan heb ik een normale koptelefoon die hopelijk goed afsluit, en de mixer waar ik voor spaar (DDM4000) heeft een bass boost functie voor de cue. Dan kan ik de Sennheiser ook voor normale muziek gebruiken, want ik neem aan dat een basaangedikte dj-koptelefoon niet voor alle muziek goed is.
Comment
-
Wel uiteindelijk wil je iets echt fatsoenlijks zoals een technics RP-DH1200 maar dat geld ook voor de versterker waar je voor aan het sparen bent (DDM4000). Zowel de sennheisser als die behringer is leuk om mee te beginnen en daar kun je best een hele tijd mee vooruit maar naar mate je groeid en je verder ontwikkeld will je toch naar versterkers als Denon, Pioneer, Allen & Heath, etc. Je gaat je dan meer en meer beperkt voelen of ergeren aan de matige kwaliteit.
Nogmaals leuk om mee te beginnen en ik begrijp best dat een 15 jarige geen 5000 euro budget heeft maar tot aan je 18de en je kan gaan werken/vakantie baantje (ik bedoel geen kranten) kun je met zowel koptelefoon als versterker best voorruit.
Je kan wel een Pioneer DJM900 met 2 CDJ2000 kopen maar dat maakt je niet meteen een pro. Dus ik denk niet dat je all snel (binnen een jaar) iets beter wilt.
Comment
-
Ik ben dan wel zo goed als 17, maar ik snap je verhaal! Ik heb te veel hobby's om echt iets écht goeds te kunnen kopen, dat geldt voor alle dingen van mijn hobby's. Zijn ze daarom minder leuk? NEE! Je leert juist met het mindere goed te kunnen werken. Eer je er op uitgekeken bent, is er wel weer iets geld beschikbaar voor iets beters, maar de prijzen van de grote merken bezorgen mij bijna een hartaanval, daar kijk ik nog even niet naar! Als deze koptelefoon (Sennheiser) het op mijn slaapkamer prima doet (natuurlijk, ik gebruik ook normale niet-geluidsblokkerende koptelefoons daarvoor) en op kleine feestjes als misschien zelfs een kleine club, is het goed. Na een tijd kan ik deze misschien nog als back-up gebruiken, of kan ik dan beter nu meteen E20 meer uitgeven? Daar heb ik geen geld voor, maar... als dat een goede oplossing is?
Vandaag langs een aantal winkels geweest om de Sennheiser te proberen, en natuurlijk was het het enige model dat niet geschouwd mocht worden, en dus in de verpakking moest blijven. Irritant.
Comment
Comment