Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules RMX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rick View Post
    Mag ik dan wel vragen wat er onduidelijk is aan de posts die eerder geplaatst zijn? Wat heb je al geprobeerd, waar loop je vast?
    met de outputs naar m'n radiostation dat werkte , maar hetgeen wat ik wil bereiken is dat m'n dj console rmx werkt op de boxen van m'n pc zonder dat ik voordurend m'n kabel moet uithalen, nu stop ik (boxen: groene stekker zoals voor ipod) die kabel in de headphones input.......

Comment

• Heb even teruggekeken in de posts, inderdaad werken alle bijlagen niet meer. Afbeelding heb ik vast nog wel op de laptop, zal vanavond even voor je kijken of die er nog staat.

Comment

Heb even teruggekeken in de posts, inderdaad werken alle bijlagen niet meer. Afbeelding heb ik vast nog wel op de laptop, zal vanavond even voor je kijken of die er nog staat.
        Dank voor de hulp !;)

Comment

Heb even teruggekeken in de posts, inderdaad werken alle bijlagen niet meer. Afbeelding heb ik vast nog wel op de laptop, zal vanavond even voor je kijken of die er nog staat.
          Sorry als ik ongeduldig ben maar heeft u al een oplossing?

Comment

• Is er helemaal bij ingeschoten gisteren, excuus. Ik zal deze avond voor je kijken.

Comment

• Aan iedereen een fijn oudejaar !!

Comment

Is er helemaal bij ingeschoten gisteren, excuus. Ik zal deze avond voor je kijken.
                Heb ik nog gedaan, alleen niet meer gemeld. Kan het bestandje niet meer terugvinden helaas.

Comment

Heb ik nog gedaan, alleen niet meer gemeld. Kan het bestandje niet meer terugvinden helaas.
                  ? bestand ? bedoeld u de links?

Comment

• Ik bedoel de afbeeldingen die bij bepaalde posts als bijlage waren toegevoegd. Ik zal kijken of ik binnenkort een nieuw schema kan maken.

Comment

Ik bedoel de afbeeldingen die bij bepaalde posts als bijlage waren toegevoegd. Ik zal kijken of ik binnenkort een nieuw schema kan maken.
                      Als je dat zou willen doen !!
                      Bedankt!

Comment

• hallo Rick !
                        Ik heb nog een voorstel maar weet niet of dit zou kunnen lukken ......
                        Ik had gedacht om m'n speakers te gebruiken maar via de hoofdtelefooningang.... zie linker speaker op afbeelding:

thx !

Comment

• Actieve boxen kan je rechtstreeks aansluiten op de output van de RMX.
                          Waarom wil je dit via je koptelefoon doen ?

Comment

• Originally posted by Marker View Post
                            Actieve boxen kan je rechtstreeks aansluiten op de output van de RMX.
                            Waarom wil je dit via je koptelefoon doen ?
                            Weet ik ondertussen nu ook, maar Rick (zie eerste pag.) had alle links van de kabelconstructie op internet gezet, maar er ontbreken enkele afbeeldingen...

Comment

• Originally posted by Daens_ View Post
                              Weet ik ondertussen nu ook, maar Rick (zie eerste pag.) had alle links van de kabelconstructie op internet gezet, maar er ontbreken enkele afbeeldingen...
                              Precies...ik ben ook aan het denken om de Hercules Rmx te kopen, maar ik heb een JBL geluidssetje...de JBL Encounter 2.1

maar welke kabels / tussenstukjes heb ik allemaal nodig om geluid te krijgen??
                              Dit setje heeft enkel zo'n mini-jack? zo'n wat ook in alle mp3 spelers, laptops past.

Gr. Barry

Comment

• Héé, kijk wat we daar hebben... ik had nog een vermoeden dat de afbeelding ergens op de laptop moest staan, toch heb ik hem gevonden.

Afgebeeld op het plaatje zijn twee kabels die van 2x RCA (tulp) naar 1x 3,5mm jackplug gaan.
                                Echter, dit was voor een speakersetje met dubbele ingang, lijningang voor geluidskaart + mp3-ingang o.i.d.
                                Wat je dus nog nodig hebt als toevoeging is een plug als deze om de signalen bijeen te voegen.

Comment

Working...
                                X