Originally posted by Rick
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hercules RMX
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostIk heb wel de precieze aansluiting van je setje nodig. Heb je hier misschien een foto van? (dus hoe je hem normaalgesproken in je PC plugt)
zoals een ipod aansluiting , maar een groene plug.....
Comment
-
-
Laten we het liefst alles wel in de richting waar het naartoe gaat benamen om overzicht en duidelijkheid te kunnen houden. (Dus de richting waar muziek heen gaat, van RMX naar speakers)
De reden dat ik voor RCA -> 3,5mm jack heb gekozen is dat dergelijke kabeltjes altijd wel eens van pas kunnen komen. Hetzelfde truukje kan ook worden uitgevoerd met mono jack, principe is gelijk.
Comment
-
-
Originally posted by Rick View PostDat is inderdaad de 'groene plug' die vast aan je geluidssetje zit die in mijn uitwerking toevallig zwart is.
kan ik m'n ingang (waar m'n speakers in de pc gaan) niet verlengen want ik heb m'n computer onder m'n bureaublad bevestigd.
Vb. dit :
Zoek je goedkoop alle kabels? Wij zijn de grootste kabel shop online en hebben de grootste voorraad.
en daarna jouw kabelconstructie, zodat ik kan switchen tussen speakers van pc, en als ik m'n DJ console gebruik hoef ik dan gewoon de plug te veranderen.
Comment
-
hey rick
ik heb ook een probleem met me rmx .
mijn rmx instaleerd gewoon en als ik heb dan opstart komt er error te staan ,
of mijn nummers laden niet ,
er heeft ooit eens iemand aan de instelling ge sleuteld omdat er een buk in de rmx zat.
wat moet ik nu doen want de instelling kan ik niet terug zetten.
Comment
Comment