In jouw oplossing heb je de metalen female adapter niet nodig. (Bij de meeste computersetjes zit er al een kabel bij om aan te sluiten, of deze zit reeds vast. Met de female adapter kun je deze wat verlengen.)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hercules RMX
Collapse
X
-
Ondertussen ben ik er nog steeds niet uit waarom de faders niet werken op de manier zoals het volgens mij zou moeten werken. Het zou bijvoorbeeld toch logisch zijn dat wanneer de crossfader helemaal links staat je alleen het linker nummer hoort. Het is toch de bedoeling dat je met de crossfader nummers mooi in elkaar kan laten overlopen? Dit wil hier niet..
Wie kan me helpen?
EDIT:
Daarnaast werken de volume faders ook niet zoals ik zou denken dat het moet.Last edited by vinvinvin; Friday-16-01-2009, 18:06.
Comment
-
Originally posted by NBeat View PostZijn alle knoppen wel gelinked naar de goede softwarematige knoppen ? kortom, wat gebeurt er op het scherm als je één van de faders beweegt ?
Comment
-
Is er echt niemand hier die weet hoe dit zit? Ik weet namelijk niet of het een fout van mij is, of een fout van het apparaat. In het tweede geval moet ik hem terugsturen.
Nu kan ik er in iedergeval nog weinig mee omdat ik de tracks niet in elkaar kan laten overgaan. Een reactie zou ik dus wel wat aan hebben.. :)
Comment
-
RMX aansluiten op Bose 321
Goedenavond.
Vanaf vandaag ben ik in het bezit van de hercules dj console rmx. Echter krijg ik het geluid niet afgespeeld via mijn Bose 321 systeem. Via een heel oud setje lukt het me wel... heeft iemand hier ervaring mee??
alvast bedankt,
groeten,
Marco
Comment
Comment