Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules RMX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In jouw oplossing heb je de metalen female adapter niet nodig. (Bij de meeste computersetjes zit er al een kabel bij om aan te sluiten, of deze zit reeds vast. Met de female adapter kun je deze wat verlengen.)

Comment

oke,

He ik wil je even bedanken voor al je info.

Het is klaar en duidelijk nu allemaal.

Vanavond na het werk even proberen met de geluidskaart. Mocht dat niet lukken heb ik morgen iig de kabels binnen.

Tnx a Lot

Comment

Ondertussen ben ik er nog steeds niet uit waarom de faders niet werken op de manier zoals het volgens mij zou moeten werken. Het zou bijvoorbeeld toch logisch zijn dat wanneer de crossfader helemaal links staat je alleen het linker nummer hoort. Het is toch de bedoeling dat je met de crossfader nummers mooi in elkaar kan laten overlopen? Dit wil hier niet..

Wie kan me helpen?

EDIT:
        Daarnaast werken de volume faders ook niet zoals ik zou denken dat het moet.
        Last edited by vinvinvin; Friday-16-01-2009, 18:06.

Comment

Zijn alle knoppen wel gelinked naar de goede softwarematige knoppen ? kortom, wat gebeurt er op het scherm als je één van de faders beweegt ?

Comment

Originally posted by NBeat View Post
            Zijn alle knoppen wel gelinked naar de goede softwarematige knoppen ? kortom, wat gebeurt er op het scherm als je één van de faders beweegt ?
            Op het scherm zie je de faders goed meebewegen. De crossfader werkt soms ook bijvoorbeeld maar half, dan kan je wel faden naar bijvoorbeeld het linker dek.. maar alleen het rechterdek kan je dan niet laten horen. Soms werkt de fader ook helemaal niet.

Comment

Is er echt niemand hier die weet hoe dit zit? Ik weet namelijk niet of het een fout van mij is, of een fout van het apparaat. In het tweede geval moet ik hem terugsturen.

Nu kan ik er in iedergeval nog weinig mee omdat ik de tracks niet in elkaar kan laten overgaan. Een reactie zou ik dus wel wat aan hebben.. :)

Comment

Misschien wel heel voor de hand liggend.. maar staat er hierover niet iets in de handleiding?

Comment

Nope, hier staat alleen de basis van de crossfader beschreven. (Staat de fader links dan hoort het publiek alleen de muziek van het linkerdeel etc..)

Maar dat werkt dus niet juist.

Comment

Als je de (cross)fader(s) op het scherm wel ziet bewegen, dan denk ik dat het een software fout is. (dus dan is er niks mis met je hardware) Hooguit met de manier waarop het aangesloten is, maar dat kan ik me eigenlijk ook niet echt voorstellen.

Comment

Dat is wel raar dan. Want er zat een versie van Virtual DJ bij die precies is gemaakt voor de Hercules RMX.

Comment

Niet in die zin een softwarefout, het zit waarschijnlijk in een instelling, of driver.

Comment

RMX aansluiten op Bose 321

Goedenavond.

Vanaf vandaag ben ik in het bezit van de hercules dj console rmx. Echter krijg ik het geluid niet afgespeeld via mijn Bose 321 systeem. Via een heel oud setje lukt het me wel... heeft iemand hier ervaring mee??

alvast bedankt,
                          groeten,
                          Marco

Comment

Ik denk dan dat het ligt aan de manier van aansluiten tussen je oude setje en je Bose-setje.
                            Vertel anders even in detail hoe je alles precies hebt aangesloten, want zo kunnen wij geen oplossing geven. ;)

Comment

op mijn oude set zit een phone input. via een tulp(rood/wit) verbind ik deze met de rmx via output 1 en 2

via de bose probeer ik via de aux in. via tulp(rood/wit) te verbinden via output 1 en 2 op de rmx

Comment

Dit zou in principe wel moeten werken.
                                Heb je op de Bose-set geselecteerd dat je via de Aux in wilt luisteren?

Comment

Working...
                                X