Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules RMX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Help!
    Heb 2 dagen geleden de RMX Console binnen gekregen.
    Ik krijg geen geluid door mijn boxen van mijn computer, maar wel door mijn koptelefoon!
    Kan iemand mij helpen?
    De boxen zijn gewone Dell boxen.

Comment

Hoe heb je alles aangesloten? Want waar zit je hoofdtelefoon op aangesloten, waar zitten je computerboxen op aangesloten en hoe is de Hercules aangesloten?

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Hoe heb je alles aangesloten? Want waar zit je hoofdtelefoon op aangesloten, waar zitten je computerboxen op aangesloten en hoe is de Hercules aangesloten?
        De hoofdtelefoon is rechtstreeks aangesloten op de Hercules RMX set.
        De computerboxen zijn uiteraard aangesloten op de computer.
        De RMX zelf is met een USB kabel aangesloten aan de computer.

Comment

Als het goed is dien je computerluidsprekers aan te sluiten op de uitgangen van de Hercules, namelijk de 1/2 en 3/4 uitgang door middel van tulpjes. Hoe je dit precies kan doen wordt een paar pagina's terug in dit topic uitgelegd.

Comment

Heb ik al geprobeert, maar ik krijg de draden niet in de uitgangen?

Comment

Als je de manier volgt zoals deze in het topic is beschreven zou het prima moeten lukken.
              Ik ga er vanuit dat er een 3.5" mini-jack male aan je PC-luidsprekers zit?

Comment

Als je de manier volgt zoals deze in het topic is beschreven zou het prima moeten lukken.
                Ik ga er vanuit dat er een 3.5" mini-jack male aan je PC-luidsprekers zit?
                Ik weet niet wat een 3.5... is dus laat ik je een foto zien, waar die van mij op lijken, geeft je een idee; http://www.daydeal.com/files/images3/blk_rca_cable.jpg

Comment

De zwarte is inderdaad een 3,5" mini-jack, de rode en witte zijn tulpjes.

Nu ik teruglees schijnt het ook mogelijk te zijn om de Hercules alleen te gebruiken als controller en de ingebouwde geluidskaarten ongemoeid te laten. Hiervoor dien je in je DJ-programma te selecteren dat je via de computeruitgang wilt werken. (dus de geluidskaart van de PC.)

Comment

Het is een 3"5 ja :)
                    Hmm, dat wilt ook niet werken hoor :(

Comment

Als ik de geluidskaart van mijn computer aanduid, wilt het geluid niet meer uit de koptelefoon komen....:(

Comment

Klopt, omdat je dan de hercules RMX gebruikt om alleen Virtual DJ aan te sturen en je laat dan de geluidskaart ongemoeid.

Comment

Klopt, omdat je dan de hercules RMX gebruikt om alleen Virtual DJ aan te sturen en je laat dan de geluidskaart ongemoeid.
                          Dus hoe krijg ik de koptelefoon dan gewerkt?
                          Ook krijg ik heel de tijd geruis te horen, als ik terwijl een liedje aan het afspelen is aan de knoppen kom...

Comment

Is het zoiets dat ik kan gebruiken?

Comment

Als je ook de koptelefoon wilt gebruiken kun je het beste het voorbeeld gebruiken dat al eerder in dit topic werd voorgesteld. Dus dan wel inclusief female-female adapter.

Comment

heey vinvinvin,

ik heb nu ook die Hercules RMX besteld en ik ga wel ff kijken of dat ik dadelijk ook dat probleem heb en hoe ik dat ga oplossen.

( ik heb ook nog een echt mengpaneel anders stuur ik het naar me mengpaneel en dat ik het dan met crossfader regelt.)

maar je hoort het van me ;)

Comment

Working...
                                X