Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemen cdj-2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Itunes haalt je nummers niet van de cd af maar uit een andere database, volgens mij. Hierdoor zou het kunnen zijn dat deze wel de nummers herkent terwijl ze dus toch niet op de cd's staan.

Als je je cd kopieert met itunes zou deze wel de nummers erop moeten zetten. dus dan zou het wel moeten werken?

Comment

Originally posted by Cbaa View Post
      ziet jouw pc nu de nummers?
      Indien nee. moet je ze ff handmatig de naam geven.
      Heb je de firmware van je 2000 al upgedate naar v4.0?(of is het v4.01)
      .
      mijn pc ziet de nummers niet, maar ik kan de namen ook niet veranderen.
      en ik heb inderdaad v4.01

Comment

Originally posted by SLGV View Post
        Als je je cd kopieert met itunes zou deze wel de nummers erop moeten zetten. dus dan zou het wel moeten werken?
        ik snap dat niet, moet ik de nummers van de cd verwijderen en die van itunes er op zetten?

Comment

Originally posted by tjeerdbeer View Post
          ik snap dat niet, moet ik de nummers van de cd verwijderen en die van itunes er op zetten?
          iTunes ziet de nummers wel, je cdj / pc niet. Dit is dus waarschijnlijk omdat itunes de tracknaam niet van de cd af haalt maar uit een database. (op de cd staan de tracknamen waarschijnlijk niet eens)

Als je deze cd kopieert (je snap het onderdeel cd kopieren toch?) en je doet dat niet met je standaard brandprogramma maar met iTunes (ja die kan dat ook!) dan zou iTunes de tracknamen normaal gesproken wel moeten meebranden op de nieuwe cd

Comment

ja nu snap ik het, maar ik kan dus niet op een 1 of ander manier gewoon met de originele cd spelen?

Comment

Je kunt de cd natuurlijk wel spelen, maar schijnbaar staan er dus geen tracknamen op die cd. En wat er niet op staat kan de cdj dus ook niet laten zien. Maar ik zou die optie gewoon eens proberen (dat ene cd'tje zijn de kosten niet op de rest van je set lijkt me) dan weet je zeker dat het daar aan ligt of dat het iets anders is

Comment

ja dat is waar, maar ik heb het met alle cd's die ik geprobeerd heb. Daarop staan dan geen echte dj muziek, maar gewoon wat andere muziek om uit te proberen. Of staat alleen bij dj muziek cd's de tracks er op?

Comment

Sowieso snap ik niet helemaal waarom je met de originele cd wil spelen die je niet in alle informatie voorziet, gezien de kracht van de CDJ2000/CDJ900/CDJ850/CDJ350 juist zit in het gebruiken van rekordbox via usb/sd/lan.

Dat moet je uiteraard zelf weten... Maar dan heb je al deze problemen niet en kun je zelf de namen invoeren dan wel op laten zoeken.

In ieder geval kun je met rekordbox ook je muziek organiseren zoals in itunes en dan exporteren of live naar je cd speler streamen. Nieuwsgierig naar hoe dat moet? Pak even op je gemak de handleiding erbij en lees deze even door, ik krijg gezien je topics toch het vermoeden dat je dat nog niet op je gemak gedaan hebt (i could be wrong tho).

Dat je cd's geen tracknames hebben is puur omdat, dat niet op die cd's erbij gezet is, maar dat is al eerder duidelijk uitgelegd door SLGV.

Succes en met name heel veel plezier ermee!

Comment

ik gebruik zelf ook rekordbox, maar ik wilde gewoon even kijken hoe dat met cd's was. ik wil ook nooit met cd's gaan draaien maar ik wilde het gewoon even uitproberen omdat ik ze nieuw heb.

hartstikke bedankt! jij ook succes met dj-en

Comment

Working...
                    X