Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark NDX400- ook CD-RW?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark NDX400- ook CD-RW?

Hoi allemaal,
    Ik sta op het punt een groot aantal CD-R's te kopen, voor in de cdspelers, maar voor niet veel minder kan ik ook CD-RW's krijgen. Het mooie is dat je die kan hergebruiken, maar slikt de NDX400 die ook? Het lijkt mij logisch, maar ik wil het toch zeker weten;)

Bedankt!

Zou ik gewoon proberen, in de meeste gevallen kunnen moderne spelers daar vrij goed mee overweg. Mocht het niet helemaal soepel lopen dan kun je die spindel nog eens gebruiken voor andere toepassingen. :)

Comment

Voor het proberen denk ik een setje van 10 CD-RW's te kopen, daarbij 25 CD-R's. Mochten de CD-RW's het niet (goed) doen, heb ik altijd nog de andere. Maar, denken jullie dat CD-RW's wel handig zijn bij het DJ'en? Het is wel het handigste om van elke artiest bijvoorbeeld één CD te hebben (of per categorie) en bij CD-RW's kan je die blijven verversen. Zijn die dan niet handiger om te gebruiken? Ze zijn wel weer 2,5 keer zo duur...

Wat zeggen jullie?

CD's gebruik ik trouwens om nog iets gevoel te hebben bij het draaien. Ik heb ook 2 USB-sticks gekocht, gewoon voor het handige. Als je het zo bekijkt, vroeger had je ook losse platen, die kon je ook niet vervangen door er andere muziek op te zetten... in dat geval lijkt mij CD-R het beste!

Comment

Ik denk dat je regelmatig nog eens terugpakt naar een wat ouder CD'tje om de 'tracks van toen' nog eens te draaien. :)

Comment

Dan ga ik als de bliksem 50 CD'tjes bestellen! Om niet naar een nieuw topic te gaan, zijn er tips voor het indelen van de CD's (aangezien je ze maar 1x kunt branden...)?

Comment

Daar zul je een eigen systeem in moeten ontwikkelen. De één brandt alleen echte albums, de ander maakt CD's per genre, weer iemand anders sorteert zijn tracks op datum van uitgave.

Comment

Oke, dan ga ik maar eens beginnen! Is het trouwens niet handiger om (ik stop de cd's helemaal vol) elke cd twee keer te hebben? Als je nou net dat andere nummer op de cd moet hebben, dat in speler 1 zit...

Comment

Dat zou kunnen, dan heb je ook een backup als er eens een CD krassen oploopt. Maar je sjouwt wel 2x zo veel troep mee. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Maar je sjouwt wel 2x zo veel troep mee. ;)
                  Troep?!

Comment

Tsja, net hoe je het bekijkt. Ik weet nog niet hoe de indeling gaat worden, wel denk ik dat ik zowel op de cd's als op de usb's exact hetzelfde ga hebben staan.
                    Als ik dan zin heb om voor het gevoel te gaan... cd's, anders usb's! Kan natuurlijk ook op de usb's totaal andere nummers zetten!

Vreselijk, wat een denkwerk!

Comment

of je koopt extra usb en zet daar de "oudere" muziek op zodat dat een verzameling is van alles. en de echt goede nummers laat je op de andere usb's staan.

Comment

Originally posted by yobotje View Post
                        Troep?!
                        Figure of speech, noemen ze dat.

Comment

Working...
                        X