Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vragen over de cdj-2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen over de cdj-2000

Goedenavond iedereen!

Ik ben hier pas nieuw op het forum maar ben al veel langer bekend met bax-shop.
    Onlangs heb ik 2x de cdj 2000 en 1x de djm 800 aangeschaft, een super set!
    Nu ben ik er wat drukker mee aan de gang alleen nou waren mij een paar dingen opgevallen waar ik maar niet uit kwam en dat is het volgende:

- Zoeken via de cdj 2000, er staat in het boekje dat je het gewoon via de needle serach kunt doen door middel van letters, maar ik zie geen letters en het enigste wat er gebeurd als ik met men vinger over de needle search ga is dat ik het nummer 'doorspoel'

- Het zien van de 'beatlijntjes', ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen maar ik denk dat de meeste hier mij wel begrijpen, het gaat om de lijntjes die je krijgt te zien als je een nummer aan het afspelen bent, je ziet daar precies de beat en wanneer het nummer wat rustiger is, nou is het probleem dat als ik een nummer nog nooit helemaal heb afgespeeld ik die lijntjes niet zie, pas als ik het nummer aan het afspelen ben worden de beatlijntjes 'gemaakt'
    Is het mogelijk om dit allemaal in te laden via recordbox of is daar een andere optie voor?

Ik hoop dat jullie mij begrijpen en dat jullie mij hier bij kunnen helpen.

Nog een fijne avond!

Originally posted by Energy View Post
    - Zoeken via de cdj 2000, er staat in het boekje dat je het gewoon via de needle serach kunt doen door middel van letters, maar ik zie geen letters en het enigste wat er gebeurd als ik met men vinger over de needle search ga is dat ik het nummer 'doorspoel
    Druk op usb en dan krijg je het volledige alfabet en dan kan je scrollen met the needle search. (hier toch)

Originally posted by Energy View Post
    - Het zien van de 'beatlijntjes', ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen maar ik denk dat de meeste hier mij wel begrijpen, het gaat om de lijntjes die je krijgt te zien als je een nummer aan het afspelen bent, je ziet daar precies de beat en wanneer het nummer wat rustiger is, nou is het probleem dat als ik een nummer nog nooit helemaal heb afgespeeld ik die lijntjes niet zie, pas als ik het nummer aan het afspelen ben worden de beatlijntjes 'gemaakt'
    Is het mogelijk om dit allemaal in te laden via recordbox of is daar een andere optie voor?

je bent via usb bezig volgens mij.
    Zet je liedjes via Rekordbox(bijgelveverde software of gratis te downloade) dan moet het wel lukken.
    Last edited by Cbaa; Tuesday-07-06-2011, 21:30.

Comment

- Zoeken via de cdj 2000, er staat in het boekje dat je het gewoon via de needle serach kunt doen door middel van letters, maar ik zie geen letters en het enigste wat er gebeurd als ik met men vinger over de needle search ga is dat ik het nummer 'doorspoel'
      Doe je dat niet door middel van het draai knopje?

Comment

Bedankt voor jullie snelle reacties!
        Ik ben inderdaad via usb bezig maar hoevaak ik ook op usb druk, het alfabet krijg ik niet te zien?
        Speciale mogelijkheid voor ofzo?
        Last edited by Energy; Wednesday-08-06-2011, 15:31.

Comment

Pff ben er nog steeds niet uit, ik kan het toetsenbord echt niet vinden, wat ik ook doe..
          Iemand misschien nog een idee?

Comment

Werkt alleen op een usb/memory card die gemaakt is met rekordbox (is de jouwe dus niet.. anders kon je search zien) en dan heb je de optie search waar je dit kunt gebruiken.

Comment

Oke bedankt voor zo ver, dan zou ik mijn usb dus moeten maken met recordbox..
              Nou nog even uitvogelen hoe dat zit.

Comment

Staat in het boekje van je CDJ2000 ;). Maar als je niet van het lezen bent....

Comment

Haha ik had ook best even de moeite willen nemen om het door te lezen hoor.
                  Toch bedankt!
                  Hier heb ik wat aan!

Comment

Working...
                  X