Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Je krijgt de kabels erbij;)
Je gaat vanaf de speler waar de usb-stick inzet met de midi-usb(op de achterzijde van de speler) naar de usb ingang op de bovenkant van de andere speler. Bij de instellingen van je spelers moet je dan wel nog wat veranderen:
je gaat in het menu van de instellingen naar C=MIDI set en daar moet die staan op MIDI=LINK
en hij doet het!
Je gaat vanaf de speler waar de usb-stick inzet met de midi-usb(op de achterzijde van de speler) naar de usb ingang op de bovenkant van de andere speler. Bij de instellingen van je spelers moet je dan wel nog wat veranderen:
je gaat in het menu van de instellingen naar C=MIDI set en daar moet die staan op MIDI=LINK
en hij doet het!
Maar kun ja bij speler 2 dan nog wel snel overschakelen naar cd mode?
Jaa je kunt gewoon overschakelen van usb naar cd en weer terug wanneer je wil. Ook wanneer je de speler waar de usb-stick inzit overschakelt naar cd, kan de andere speler nog steeds liedjes laden vanaf de usb-stick in de andere speler.
en hij doet het!
eej matzzz95.
ik heb t zelfde probleem ik heb ze op elkaar aangesloten maar kan nergens een instelling zien. voor dit in te stellen: je gaat in het menu van de instellingen naar C=MIDI set en daar moet die staan op MIDI=LINK
en hij doet het!
Wilt ut aub mij verder helpen zodat het me wel lukt ?
Ik ben ook bezig om 2 rmp3's te koppelen maar kom er echt niet uit? waar kan ik de instellingen wijzigen en welke knoppen moet ik daarvoor drukken, heb zo een beetje alles geprobeerd maar kom niet verder.
RTFM ;)
In de handleiding (welke helaas niet in het Nederlands word meegeleverd) staat het volgende...
audio Link Mode
It is possible to connect two RMP-3 players and using one combined USB audio source (external USB hard disk or USB stick). In order to activate this mode it is necessary to activate „USB = LINK“ in
the submenu.
Path: Submenu (push Time + Track buttons) > C.MIDI SETUP > USB = LINK (adjust by pushing the Shift Button -46- and turning the Track Wheel -4-)
Nummer 46 is de shift button rechtsboven op de player, deze houdt je ingedrukt en dan draai je aan de trackbutton. Als je deze dan in USB = LINK draait moet het werken!
Ik kan nog niet beamen of je dit op beide players zo in moet stellen... Ik verwacht mijn tweede speler eind deze week, begin komende week, maar lijkt me dat je deze optie in ieder geval op de player in moet stellen waar je USB stick in zit en waar je vanuit de achterzijde doorlinkt naar de 2e player.
Mocht het nog niet lukken, ik ga het zodra mijn set compleet is uitproberen en kom er dan op terug!
Comment