Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig over twee producten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig over twee producten.

Hallo allemaal,

Ik ben beginnend DJ en ik draai nu zon drie weken echter ben ik al mijn hele leven geïnteresseerd in het maken van mijn eigen muziek. Ik drum echter ook al bijna vijf jaar. Nu heb ik de volle versie van Fruity Loops wat ik nu een week doe wat op zich wel lukt maar ik heb natuurlijk helemaal de middelen niet om muziek te kunnen maken. Ik had een USB Keyboard op het oog en een klein apparaatje om mijn geluiden mee te bewerken ik zal even de namen noemen. Het gaat om de ESI KeyControl 49 XT MIDI keyboard (Deze is echter niet op voorraad) en de Icon iCreativ MIDI controller zwart (Ook niet op voorraad) Maar dat is niet mijn grootste zorg want dat bestel ik in Engeland. Echter is mijn vraag hierover of de Icon iCreativ MIDI controller zwart en de ESI KeyControl 49 XT MIDI keyboard wel geschikt zijn om aan te sluiten op Fruity Loops en wat ik nou precies met de iCreativ MIDI controller kan. Jullie snappen hopelijk dat ik beginnend ben en niet het duurste van het duurste wil. En is de iCreativ ook geschikt om trance mee te maken. Sorry voor het lange verhaal maar moest mezelf natuurlijk ook even introduceren:) Ik hoop snel antwoord te krijgen en misschien hebben jullie wel alternatieven voor me.

X Tim
Working...
X