Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase dj set Pioneer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flightcase dj set Pioneer

Hallo leden,

Ik ben opzoek naar een flightcase voor mijn setje bestaande uit 2x de cdj-2000 en de djm 800. In de toekomst wil ik misschien wel uitbreiden naar een laptop. Dus ik wil graag een laptop-stand op die flightcase.

Ik heb er wel 1 gezien: http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...DJE0003775-000

maar die staat volgensmij ook niet op jullie site en ik wil graag kijken of er meerdere zijn. Voor zo ver ik weet zijn staan er niet van deze flightcases op bax. Maar misschien heb ik het verkeerd.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groetjes,

Tjeerdbeer
    Last edited by tjeerdbeer; Wednesday-15-06-2011, 17:50. Reason: rare zin

Road Ready RRL12CDJW moet perfect passen voor dit setje. Heeft een laptop-plateau in een soort koffermodel, dus die kun je er in laten zitten tijdens transport. :)

Je kunt altijd eens vrijblijvend komen passen.

Comment

op de gok zeg ik dat de cdj2000s te groot zijn, maar dat kan aan mij liggen..

Comment

Die CDJ-2000's zijn indd te groot voor de case. Ik heb toevallig een CDJ-2000 case te koop, en iemand anders toevallig ook.. Misschien die 2, en een mixercase-je, waar je ook een laptop statief op kan?

Comment

Volgens mij hebben DJ tracé en DJ scratch gelijk, want onderaan staan de dingen die erin passen, en daar staat de cdj-2000 niet bij. Of weet jij (rick) hier meer van? Verder ziet dat ding er supergoed uit!

Comment

De case lag toevallig in de buurt achter in ons magazijntje, dus heb hem er even bij gepakt. :)

De afwerking valt me sowieso op, alles ziet er erg netjes, stabiel en stevig uit. De schuimpaneeltjes worden vastgezet met klittenband.

De uiterste ruimte voor een speler zonder aanpassing van schuim bedraagt inderdaad 415 mm zoals ook opgegeven door Road Ready.

Het is eventueel mogelijk om nog wat in het schuim te hakken indien nodig voor de aansluitingen, dan kun je er sowieso 425 mm van maken.

Dan kun je er wel een paar RCA'tjes in moffelen, desnoods met twee van deze adaptertjes zodat je buig-ontlasting van de RCA-kabel niet in de weg zit. Hiernaast zitten de aansluitingen redelijk verzonken.

Ik zou zeggen, kom het setje eens op afspraak passen als je de case verder wel ideaal vindt, dan kunnen we gelijk zien of het geheel gaat passen. Ik ben 90% zeker dat het passend te maken is. :)

Comment

Hartstikke bedankt dat je voor mij even hebt gekeken.

Het enige probleem is dat ik in Wezep woon (dicht bij Zwolle). en dat is nogal ver rijden naar Zeeland. Daarom weet ik niet of mijn vader zin heeft om daar naartoe te rijden (ben nog maar 13)

Hebben jullie daar geen cdj-2000 staan en de djm 800? dan zouden jullie daar kunnen kijken of het past of als het nodig is wat schuim weg te laten. Of is hier geen mogelijkheid voor. Als dit wel kan, dan wil ik vragen of jullie dit nog niet willen doen, want ik wil het graag nog even met mijn vader overleggen.

Comment

Overleg dan eerst maar even. ;)

Comment

zal ik doen, hij is nu naar z'n werk, maar hij is vanavond terug.

Comment

sorry Rik, maar het is de zomo 2000 geworden. Helaas stond hij niet op bax, dus heb ik hem ergens anders besteld. later zou ik er altijd nog een laptopstand kunnen opschroeven!

''sorry bax''

Comment

Working...
                    X