Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ200

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dankje wel, wie kan er meer over zeggen, wie heeft hem nog meer?

Comment

hij is vanmiddag bezorgd, eerst beetje geprutst, toen ging het wel al goed, een Nederlandse handleiding zou makkelijk zijn, wie heeft er eentje van?

Comment

ik lees nu dat je je tracks kan opnemen, weet iemand hoe dit werkt?

Comment

Je kunt je mix opnemen op een iPod, vermoedelijk moet je dan iets op je iPod instellen.

Comment

Als je de app 'Soundcloud' op je iPod download, dan kun je opnemen. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar heb het wel gezien op me iPhone.

Comment

Hallo Mensen, ik heb inmiddels alles uitgetest, en ben er achter gekomen hoe ik moet opnemen, het is een heel mooi apparaat voor beginnende dj's. ik raad het zeker aan.

Comment

DJ zijn kost geld, heb je geld te weinig of ben je gewoon gierig, geef het op jongen, het gaat je nooit lukken.
                Groeten DJ JORDI

Comment

Originally posted by jordivandenbos View Post
                  DJ zijn kost geld, heb je geld te weinig of ben je gewoon gierig, geef het op jongen, het gaat je nooit lukken.
                  Groeten DJ JORDI
                  hoezo dat?

Comment

Originally posted by jordivandenbos View Post
                    Groeten DJ JORDI
                    In dat geval hoef jij in je andere topic ook niet om advies te vragen voor een MIDI controller. Dan koop je gewoon 2 x CDJ 2000 en een DJM 2000 mixer erbij, dan heb je een vrij aardige MIDI controller...

Want tja, dj zijn kost geld en als je niet meteen voor het beste gaat zal het je toch nooit lukken...

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                      In dat geval hoef jij in je andere topic ook niet om advies te vragen voor een MIDI controller. Dan koop je gewoon 2 x CDJ 2000 en een DJM 2000 mixer erbij, dan heb je een vrij aardige MIDI controller...

Want tja, dj zijn kost geld en als je niet meteen voor het beste gaat zal het je toch nooit lukken...
                      Haha precies,
                      waarom maken ze eigenlijk instapmodellen??

Comment

waar gaat dit over man?

Comment

Dat er mensen zijn met een klein budget, en dat ook zij willen en kunnen diskjockey'en. Misschien zelfs beter dan zij hebbende dure Pioneer spullen.

Comment

precies,
                            dat mensen met pioneer gear niet persee beter werk afleveren dan mensen met jb-systems of dap.

Comment

Niet iedereen kan zomaar 2000 euro ophoesten, er zijn nog mensen die school lopen en moeten sparen om spullen te kunnen kopen, respect voor die mensen.
                              En het forum is er, om net die mensen te helpen om met een beperkt budget toch redelijk matreriaal te kunnen aankopen, dus trek je niets aan van die ene zeveraar die volgens mij ook met B merken werkt.

Comment

Zo werd ik eens ingehuurd door een collega. Die wilde wel zijn eigen geluid neerzetten want hij werkte alleen met het beste van het beste en onze HK sets en Denon dj spullen waren echt niet goed genoeg...

Prima, het is jouw feestje. Kom ik daar aan, staat er een Dap Soundmate 3 en een Numark CDN 22... op zich niks mis mee, maar ga dan niet zo lopen opscheppen :(

Comment

Working...
                                X