dankje wel, wie kan er meer over zeggen, wie heeft hem nog meer?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer CDJ200
Collapse
X
-
Originally posted by jordivandenbos View PostDJ zijn kost geld, heb je geld te weinig of ben je gewoon gierig, geef het op jongen, het gaat je nooit lukken.
Groeten DJ JORDI
Want tja, dj zijn kost geld en als je niet meteen voor het beste gaat zal het je toch nooit lukken...
Comment
-
Originally posted by Geluid-en-licht.com View PostIn dat geval hoef jij in je andere topic ook niet om advies te vragen voor een MIDI controller. Dan koop je gewoon 2 x CDJ 2000 en een DJM 2000 mixer erbij, dan heb je een vrij aardige MIDI controller...
Want tja, dj zijn kost geld en als je niet meteen voor het beste gaat zal het je toch nooit lukken...
waarom maken ze eigenlijk instapmodellen??
Comment
-
Niet iedereen kan zomaar 2000 euro ophoesten, er zijn nog mensen die school lopen en moeten sparen om spullen te kunnen kopen, respect voor die mensen.
En het forum is er, om net die mensen te helpen om met een beperkt budget toch redelijk matreriaal te kunnen aankopen, dus trek je niets aan van die ene zeveraar die volgens mij ook met B merken werkt.
Comment
-
Zo werd ik eens ingehuurd door een collega. Die wilde wel zijn eigen geluid neerzetten want hij werkte alleen met het beste van het beste en onze HK sets en Denon dj spullen waren echt niet goed genoeg...
Prima, het is jouw feestje. Kom ik daar aan, staat er een Dap Soundmate 3 en een Numark CDN 22... op zich niks mis mee, maar ga dan niet zo lopen opscheppen :(
Comment
Comment