Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat voor rookvloeistof?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat voor rookvloeistof?

Ik werk nu al poosje met wat rookvloeistoffen...heb de eurolite en bax-shop vloeistoffen gehad. Beide zijn vet...wat ik niet wist. Ik heb dat spul al in 1 broek van me, op de grond en buiten aan de tegels vast.
    Is er iets waarmee ik dit kan wegkrijgen van de tegels?

Verder, wat voor vloeistof kan ik kopen? het liefste met geen vet, als dat al kan.(mischien hebben de machines vet nodig)
    Prijs maakt me niet veel meer uit nu, ik wil fatsoenlijk spul en geen rotzooi.

Ik heb een cheap-ass showtec fazer en een cheap-ass eurolite N-19 rook machine.(alhoewel er na de zomervakantie een Martin Magnum op het boodschappenlijstje staat)

Martin zr mix in een goede machine ( wij hebben een antari z1500 ). Dan heb je veel minder last van dit soort dingen. Je houd altijd toch wel een zeer lichte maat van afzetting. Wil je dit niet en toch rook effect dan co2 maar dat is ook meteen weer weg en heel duur. ;)

Een goede machine van bijvoobeeld martin of iets goedkoper maar zeker niet slecht een antari met een martin zr vloestof of als je lichtere rook wil dj fluid van martin scheeld echt al heel veel met die smeerzooi van showtec en andere goedkope merken.

Comment

Working...
    X