Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cdj 800 mk2 Of Cdj 400

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cdj 800 mk2 Of Cdj 400

Ik ben van plan een van deze 2 te kopen

2x Cdj 800mk2 2ehands
    Of
    2x Cdj 400 Nieuw

Kunnen jullie mij vertellen welke ik het beste kan nemen ?
    Waarvoor ?

Thuisgebruik , Af en toe een feestje

--------------------------------------------

Ik hoor het van jullie !

Groeten ,
    Stan

De cdj 800 mk2, veel beter joghwheel, nauwkeuriger jogwheel en het jogwheel heeft dezelfde feeling als de 1000 mk3, 900, enz. Dit zijn eigenlijk de echte verschillen tussen de twee spelers. De cdj 400 heeft dan nog wel usb, maar of je dat echt nodig hebt? Ik zou dus als ik moest kiezen de cdj 800 mk2 nemen, hij is een stuk professioneler!

Comment

een stuk professioneler? denk dat ze gewoon allebei heel professioneel zijn maar wel hun eigen doel hebben ;)

met een cdj 800 heb je dus meer het idee dat je echt met een 1000 bezig bent. Wat dus handig is als je ook regelmatig word geboekt voor disco's in clubs enz enz waar geen spul zelf neer gezet hoeft te worden.

Met een CDJ 400 zou je dus wat minder gevoel hebben, wat voor mijn gevoel te verwaarlozen is als jij gewoon de leuke feest, feestjes doet. Voordeel als je die feestjes doet, er komen altijd mensen met, ik heb een stick in de auto met wat leuke nummer kun je die spelen? Met een 400 kun je dan uit de voeten en met een 800 dus niet.

Kortom de keuze ligt volledig aan jou doelgroep!

Comment

Working...
      X