Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark iDJ3 iPod DJ MIDI controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark iDJ3 iPod DJ MIDI controller

Hallo allemaal,

Ik ben 1 van de zoveelste beginnende DJ's en heb momenteel de Numark iDJ3 iPod DJ MIDI controller op het oog.

Ik heb zelf ook een iPod 4g, maar werkt de 4g wel op deze mixer?

Die heeft ook gewoon zo'n speciale Apple dock aansluiting, dus die kan er probleemloos ingezet worden.

Comment

Oke bedankt! :) Kan gesloten worden.

Comment

Nope, blijft open voor evt. vragen in de toekomst, net als we bij veel andere topics doen.

Comment

Maar ipods hebben nogal eens compatibiliteitsproblemen met docks die niet door hun zelf gemaakt zijn. Ik heb bijvoorbeeld een JVC Boomblaster met ipod dock waar zowel de ipod touch als de iphone niet op werkten (stond ook op internet).

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Onder dit filmpje meent iemand ook dat de ipod 4g niet te werken met jouw numark iDJ3

Comment

Oke ik ben nieuw hier op 't forum ;)

Comment

Mocht dat het geval zijn dan trekken we onze leverancier net zo lang aan z'n jas tot het wel werkt. :)

Comment

@dj rob
                Ja had ik gezien, daarom begon ik te twijfelen..

Comment

Garantie werkt niet als hij het niet doet op de 4g he?

Comment

Je kunt het product binnen 30 dagen terug sturen, mits het niet beschadigd is natuurlijk.
                    Dus bestellen, even netjes uitpakken, Ipod erin. Werkt het niet? Weer inpakken en terugsturen.

Je kunt natuurlijk ook naar de dichtsbijzijnde winkel die dat ding heeft staan om het even uit te proberen.

Overigens in Numark 1 van de weinige fabrikanten die dj gear met iPod docks maakt, dus als het hier niet op werkt zijn er weinig alternatieven. Je kunt natuurlijk wel de hoofdtelefoonaansluiting gebruiken, maar dat is niet zo mooi...
                    Last edited by Geluid-en-licht.com; Monday-04-07-2011, 11:55.

Comment

Uhm nou zie ik dat deze precies hetzelfde is voor een lager prijsje:

ION Discover DJ Pro koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

Heeft hij toch minder mogelijkheden, of ligt het gwn aan het merk?

Comment

Het is voornamelijk een kwestie van merk inderdaad. Ion is ook meer een merk dat OEM producten maakt, dat wordt onder verschillende merken uitgebracht. Je ziet ook overeenkomsten tussen Ion en bijvoorbeeld Alesis. ;)

Comment

Dus dan kan ik toch beter de goedkopere kopen?

Comment

Dat kan, er zijn ook veel mensen die liever voor Numark kiezen vanwege het uiterlijk.

Hoe het 'onder de motorkap' zit, zou ik niet durven zeggen, omdat ik dat nog niet gezien heb. ;)

Comment

Maar 80 euro voor uiterlijk is een beetje duur ;)

Comment

Working...
                              X