Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 bcds 4 decks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 bcds 4 decks

hallo allemaal,

ik heb een bcd 2000 en zit eraan te denken om een bcd 3000 te kopen aangezien de geluidskaart stuk is. Is het mogelijk om deze beide te combineren en de bcd 3000 voor deck A en B en de bcd 2000 voor deck C en D in Traktor te gebruiken?

Collega van mij zegt dat het wel moet kunnen werken, maar je moet er wel even voor gaan zitten omdat je veel instellingen moet aanpassen.

Comment

zou dit met een andere controller in combinatie met de bcd makkelijker gaan of maakt dat verder geen verschil?

Comment

Meeste software en skins/mappings zijn niet echt gemaakt om met twee verschillende MIDI-controllers tegelijk te werken. Wat je wel zou kunnen doen is om in één keer voor een goede 4-kanaals MIDI controller te gaan. Maar dat is afhankelijk van je budget. ;)

Comment

nou eigenlijk ben ik nog een beginner en wil dus niet gelijk in een keer een grote smak geld uit geven aan gear. nou heb ik een bcd 2000 maar deze werkt niet heel lekker en dacht eraan om een bcd 3000 te kopen en dus evt de bcd 2000 te kunnen gebruiken om te experimenteren met 4 decks

Comment

Dan zou ik persoonlijk liever gaan voor iets als een Reloop Digital Jockey Master Edition, daar kun je veel eenvoudiger met 4 decks in draaien (d.m.v. Shift-knoppen) en dan hoef je ook geen uren te besteden om het allemaal werkend te krijgen. ;)

En voor je BCD 2000 kun je vast tweedehands nog wel een leuk prijsje vangen.

Comment

Working...
            X