Announcement

Collapse
No announcement yet.

RMP 3 Cd's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RMP 3 Cd's

Hallo,

Klein vraagje,
    Moet ik voor de Reloop RMP-3 mijn cd's bij itunes als audio-cd of als mp3-cd branden?
    Wil het liefste dat de display cd text aan kan geven bij het zoeken naar een liedje;)

M.v.g. DJMrFreaky

Het beste is om een gewone audio cd te branden en niet een mp3

Mp3 heeft regelmatig meer laat tijd nodig en is ook gevoeliger voor beschadigingen. Ook is het zo dat als je een mp3 brand met zeg 100 nummers erop of meer het niet echt fijn zoeken is.

Het tekst verhaal maakt niet uit en is al jaren geen enkel probleem meer. Wij branden meestal met nero en dan heb je gewoon je tekst erbij.

Comment

iTunes brandt ook tekst mee,

inderdaad wel de audio-cd optie kiezen!

Comment

Ok, bedankt voor de informatie allemaal, ik weet wat ik moet doen nu ;)

Comment

ja inderdaad de audio-cd kiezen, ik gebruik ook wel eens rw-cd's, een nadeel is dan dat je niet tot 100 procent kan pitchen.

Comment

Maar met een mp3-cd heb je dus wel cd tekst?
            En bij een Audio-cd moet je dus de optie aanvinken?

Comment

Wat is het verschil eigenlijk...?

Comment

Audio-CD: branden in .wav formaat, daadwerkelijk branden van een audiospoor. Je brandprogramma zet dus eerst al je .mp3 bestanden om in .wav formaat.
                MP3-CD: branden in .mp3 data formaat wat gelezen wordt door je speler en vervolgens via een converter wordt omgezet in een analoog signaal. Kost minder ruimte op je CD, dus dan kan er meer data op.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Audio-CD: branden in originele playback, daadwerkelijk branden van een audiospoor. Je brandprogramma speelt dus eerst de nummers af, al dan niet versneld, en brandt deze daarna.
                  Fixed it for you.

Comment

Working...
                  X