Announcement

Collapse
No announcement yet.

American Audio VMS4 Traktor editie MIDI controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American Audio VMS4 Traktor editie MIDI controller

Hallo,

Ik zit erover na te denken om de vms4 te kopen, alleen zit ik nog met een paar vragen. Ik wil deze controller voor de hobby gebruiken en misschien is een keer voor een feestje. Ik gebruik mijn logitech z-5500 als speakers. Deze kan ik volgens mij niet op de vms4 aansluiten. Dus kunnen mijn speakers gewoon op mijn laptop aangesloten blijven, en dat ik de geluid's instellingen in de traktor software verander? Zodat het geluid via de geluidskaart van mijn laptop gaat, en niet via de geluidskaart van de vms4? Zo niet, welke kabels moet ik er dan bij halen om hem op de vsm4 aan te sluiten?

Hier nog een aanvullend plaatje van de aansluitingspunten van de speakers:

Met vriendelijke groeten,

Niels

Ik weet niet wat voor geluidskaart in je laptop zit maar ik zou gewoon de geluidskaart gebruiken van de VMS4. De speakers kunnen dan toch gewoon aangesloten blijven op je laptop. Ikzelf gebruik de NI S4 Controler in een vergelijkbare opstelling. Al gebruik ik geen logitech boxen. Ik heb de S4 OUTPUT aangesloten op mijn versterker en die op mijn boxen. De S4 is ook via USB aangesloten.

Maar ik zou me echt afvragen of je deze boxen wel wil gebruiken.

Comment

Je zou in je software de output van je onboard geluidskaart kunnen selecteren. Dan is het in één keer opgelost en kun je alsnog de hoofdtelefoonvoorbeluistering gebruiken.

Comment

Oke bedankt!

Comment

De VMS4 is idd ideaal om mee te beginnen.
          Ik heb er nog een voor je te koop, is 7 maand oud. Ik verkoop hem, omdat ik volgend jaar op kamers ga en er eigenlijk nog weinig tijd voor zal hebben.
          Mocht je interesse hebben, PM dan even.

Greets

Comment

Working...
          X