Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ddj-t1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ddj-t1

Ik ben van plan om een pioneer DDJ-T1 te gaan kopen om tractor op mijn pc te gaan besturen. Ik draai nu met een mengpaneel en audio2DJ en doe in tractor dus alles met de muis. Op mijn mengpaneel heb ik een Korg KAOSS Quad hangen en deze wil ik ook graag in combinatie met de DDJ-T1 gaan gebruiken. Is dit mogelijk? Want de DDJ-T1 heeft hier geen ingangen voor.

B.V.D,

Lars

Je zou hem eventueel achter je master kunnen hangen zodat je die effecten over je mastersignaal kunt laten lopen.

Want nu gebruik je een SEND en RETURN op je mixer neem ik aan?

Comment

Ja, ik gebruik nu de send/return en die zit dus niet op de ddj-t1. Zou het op de master werken? Of stopt mijn effect apparaat dan het signaal als er geen effect gebruikt wordt?

Comment

Goeie vraag...

Heb de situatie eens aan een collega voorgelegd. Die zegt dat het eigenlijk niet goed te gebruiken is, de combinatie van een Kaoss pad en een DDJ-T1.

Maar aan de andere kant heb je opzich wel genoeg opties binnen Traktor om creatief te kunnen werken. ;)

Comment

aan de ene kant heb je genoeg in tractor zelf, maar juist door het touch pad op het kaoss pad kun je weer hele andere dingen doen. Ik ga het vanovond wel even proberen door het kaoss pad op de master van mijn mengpaneel te zetten. Als dit werkt, dan zal dat met de ddj-t1 ook werken. andets misschien mijn mengpaneel er tussen houden, maar dat is natuurlijk niet ideaal en kost veel extra ruimte.

Comment

Ik heb hem in middels in bezit, maar heb er echter nog een vraagje over. Hoe kan ik de effectenbak in de advanced mode krijgen? Als ik op het knopje hiervoor duw veranderd er niks en blijf ik gewoon in de chain mode.

Comment

Working...
            X