Announcement

Collapse
No announcement yet.

JB Systems TMC 200 tabletop CD en MP3 speler + welke mixer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JB Systems TMC 200 tabletop CD en MP3 speler + welke mixer?

goeiedag,

Ik wil graag hardstyle gaan draaien en ben opzoek naar een mooie set om mee te beginne.

Nu zag ik als cd spelers de JB Systems TMC 200 tabletop CD en MP3 speler
    en vroeg me af wat daar een mooie mixer bij is.

Mijn budget voor de mixer is tussen de 100 en 200 euro.

En is de JB Systems TMC 200 tabletop CD en MP3 speler een aanrader of niet ?

Alvast bedankt!

De TMC 2000 is een van de meer ideale tabletops in dit segment wanneer je puur met CD en MP3-CD's wilt gaan draaien.

Wat betreft de mixer, wat wil je er precies op hebben, hoeveel kanalen moet hij hebben?

Ook worden er tegenwoordig ook veel MIDI-controllers verkocht, waarmee je je software kunt aansturen. Heb je dus een PC of laptop staan waarvan je denkt; 'die kan en wil ik wel gebruiken om mee te gaan draaien', dan is dat ook nog een mogelijkheid. ;)

Kijk maar even wat jou het handigste lijkt. Mochten er nog vragen zijn dan vernemen we die graag.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      De TMC 2000 is een van de meer ideale tabletops in dit segment wanneer je puur met CD en MP3-CD's wilt gaan draaien.

Wat betreft de mixer, wat wil je er precies op hebben, hoeveel kanalen moet hij hebben?

Ook worden er tegenwoordig ook veel MIDI-controllers verkocht, waarmee je je software kunt aansturen. Heb je dus een PC of laptop staan waarvan je denkt; 'die kan en wil ik wel gebruiken om mee te gaan draaien', dan is dat ook nog een mogelijkheid. ;)

Kijk maar even wat jou het handigste lijkt. Mochten er nog vragen zijn dan vernemen we die graag.
      Me laptop kan bijvoorbeeld traktor wel aan alleen weet niet of hij een speciale geluidskaart heeft want die moet je dan toch ook hebben ?

ik wil gewoon met 2 decks gaan draaien btw

Comment

Als je via timecode wilt gaan draaien (dus normale tabletops met een speciale CD er in die signaal naar je laptop stuurt) heb je een speciaal pakket nodig zoals Traktor Scratch Pro 2 timecode pakket.

Het is een systeem dat wel erg goed werkt, maar is wel wat prijzig als je het vergelijkt met MIDI. Voor de prijs van een losse DJ-set met een timecode pakket heb je namelijk ook iets als een Pioneer DDJ-T1. ;)

Wel moet ik zeggen dat beide opties kunnen en dat elke soort zijn eigen doelgroep heeft. De één wil liever werken met normale CD-spelers via timecode, de ander heeft liever een volledig digitaal systeem via MIDI.

Comment

Met de pioneer bedoel je gewoon de midi-controller met cd spelers neem ik aan?

Ik heb zoiets bij cdspelers blijf je cd's branden, alleen leer je wel weer echt de basis van het draaien wat je bij een midi-controller minder heb volgens mij.

Comment

Working...
          X