Announcement

Collapse
No announcement yet.

Midi controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Midi controller

Met welke midi controller kan je het beste scratchen?

Zoveel mensen, zoveel wensen. ;) Maar ik neem aan dat je sowieso grote jogwheels wilt hebben voor de feeling en precisie die je op turntables ook hebt.

Ik zou gaan denken aan een Numark NS7. die heeft namelijk ook gemotoriseerde platters. Werkt erg prettig naar mijn beleving, wel eens mee staan spelen. ;)

Comment

Het enige waar ik aan heb gezeten waren twee pionaar cdj 2000 en een Djm 800 en een hercules dj controller mp3 e2

Comment

Ik zou grag een normale prijs willen betalen 1395,- euro vind ik een beetje veel

Comment

Wat vind je een normale prijs?

Comment

Voor een midi 600 of 700 euro

Comment

Ik denk dat de enige die in de buurt komt van je budget en fatsoenlijk can scratchen is de S4 Traktor control
              Meeste jog wielen zijn of te klein of te ongevoelig om fatsoenlijk te scratchen en dus kom je al vrij gouw in de hogere prijsklasse

Comment

Die jogwheelen zijn niet groot en hij is nog best duur

Comment

Je zou kunnen kijken naar de vestax serie ik geloof dat die ook aardig gevoelige jog wielen heeft, al zijn ze dan niet echt groot. Maar voor een echte midi controller om goed mee te scratchen ben je gewoon veel geld kwijt.

Comment

In deze prijsrange zou je ook nog kunnen kijken naar een Numark Mixdeck. Heeft grote jogwheels, vrij veel overzicht en je kunt er eventueel ook nog CD's in steken. :)

Comment

ik dacht aan een american audio vms4

Comment

Working...
                      X