Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met complete dj set of digitale dj gear?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnen met complete dj set of digitale dj gear?

Ik ben begonnen met dj'en en was van plan mij een dj set te kopen.
    Ik vind het namelijk veel geld voor een set en heb er ook niet zoveel tijd voor.

Daarom zou ik graag beginnen met een klein digitaal mengpaneeltje om aan te sluiten op mijn computer. Ik heb al véél programma's ( traktor pro , virtual dj, FL Loops 9)

Is dit een goeie keuze of niet?

Hebben jullie iets goeds voor mij rond de 300-400 Euro?

Een Reloop Digital Jockey 2 Master Edition zou al in je prijscategorie liggen en is ook de keus van veel beginnende DJ's omdat het erg simpel werkt, maar je wel meer mogelijkheden hebt voor een relatief lagere prijs. Kijk er maar eens naar. ;)

Comment

Die wordt het , bedankt !

Comment

Haha jij bent wel heel makkelijk te overtuigen ;)

Comment

Kun je daar ook een box op aansluiten?

Comment

Als je actieve boxen hebt wel. Dat betekent dus dat de versterker al in je boxen moet zijn ingebouwd. Als je geen versterker in je boxen hebt zul je die erbij moeten kopen.

Comment

http://www.bax-shop.nl/digitale-djge...t-details.html of http://www.bax-shop.nl/digitale-djge...t-details.html Ik denk dat dit toch bijna even goed is en bijna 100 euro minder?

wat zijn de verschillen dan?

Ik zie dat dit namelijk niet groot is en ik heb wel grote handen , kan dit een probleem zijn?
              Ik wil namelijk beginnen met een digitale dj set om daarmee veel geld uit te sparen.

Ik draai nl. al op Café en heb daar een pioneer staan dus heb ik thuis geen grote dj set nodig vind ik.
              Last edited by Maxime; Thursday-14-07-2011, 12:23.

Comment

Ik denk dat je hem het beste eens uit gaat testen. :) Dan weet je ook precies hoe de feeling van de controller is, of hij voor jou fijn werkt en of je alle knoppen goed kunt benaderen, want die zitten aardig dicht bij elkaar. ;)

Comment

Working...
                X