Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trakor Pro > Pioneer 350set > NI X1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trakor Pro > Pioneer 350set > NI X1

Hallo Allemaal,

Ik draai al enige tijd met Virtual DJ en mn Pioneer 350set. Alles werkte prima en heb menig uurtjes hiermee gedraaid.

Nu heb ik deze week een X1 gekregen voor mn bday ( :D ) en heb toen ook maar de overstap gemaakt naar Traktor Pro.

Na alles te hebben aangesloten dacht ik er lekker mee aan de slag te kunnen maar helaas is de waarheid anders :(

Ik heb de pioneers via usb aangesloten net zoals mn x1, echter als ik alles opstart dan werkt het heel even maar binnen enkele momenten valt het geluid weg op 1 kanaal, dan beide...komt het weer even terug op 50% vermogen of gaat hij enorm kraken; stotteren????

Ik heb alle instellingen nagelopen en via internet ook wat dingen gechecked maar ik kom er niet uit..

Nu denk ik ligt het aan mn laptop? ( Samsung I3 ) ligt het aan mn USB kabels ( Virtual DJ werkt wel gewoon normaal) moet ik een externe geluidskaart kopen ( bij installatie vraag Traktor namelijk wel welke set ik heb staan, maar Pioneer heeft deze toch intern zitten?)

Please help me out!

Gr
    Rene

De Pioneers zouden het gewoon moeten doen, daar ligt het niet aan. Het zou kunnen zijn dat je te veel usb gebruikt? geen idee, just askin'

Comment

Een Powered USB-hub zou misschien wel een oplossing kunnen bieden. Dat is een USB-hub met een aparte voeding.

Een hub zoals deze neemt misschien de problemen weg. Mocht dat niet werken dan zou je hem altijd kunnen terugsturen.

Comment

Working...
      X