Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goed alternatief american audio Versa Deck?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed alternatief american audio Versa Deck?

Een maand geleden had ik de American Audio Versa Deck besteld, normaal zou ik hem nu moeten hebben, maar nu vernam ik dat die pas over 8 weken er zal zijn.

Heel jammer want ik heb nog tot 1 september verlof en dit was ideaal om het al onder de knie te krijgen. (Heb nog nooit gedraaid).

Wie kent er een goed alternatief voor de Versa Deck?

Graag wil ik ook kunnen draaien zonder PC, en Cd's heb ik niet. Wik even checken of er alternatieven zijn die minstens even goed zijn, of dat het toch het wachten waard is voor de Versa Deck.

Bedankt

Mixdeck van Numark is een compleet digitaal DJ systeem. Deze set bestaat uit twee decks met een grote aanslaggevoelige platter voor mixen en scratchen en een mixer. U kunt met deze set CD\'s en via USB audio afspelen.

Volgens mij kom je dan op zo iets uit. Nadeel is wel dat hij twee keer zo duur uit bent, daar staat wel weer tegen over dat je ook twee keer zo veel apparaat krijgt.

Maar je wil niet zomder pc/laptop draaien en je hebt ook geen CD's? Waar haal je dan de muziek vandaan? USB Stick? Beide hebben in iedergeval een aansluiting (of meerdere in de numark optie) voor USB.

Een ander ZEER GROOT pluspunt is dat de Numark met Traktor Werkt en wordt geleverd en de American Audio met Virtual Dj (mocht je hem een keer aansluiten op je pc).

Comment

Ziet er idd wel knap uit, zijn er dan in die categorie nog waardige concurrenten? Ga dan toch even nadenken of ik dan beter niet wat meer besteed voor wat meer kwaliteit.. Ook al heb ik nog geen enkele keer muziek gedraaid.. Maar wil dan mss liever iets waar ik niet op uitgekeken raak..
      Bedankt alvast voor de hulp!

Comment

Wat ik heb gezien zijn dat de twee enige op dit moment die zowel stand-alone als met pc (midi) kan gebruiken.

Het enige andere wat je dan krijgt is een komplete set met midi functie en tabletops met USB echter zit je dan heel snel op 1500 euro of meer.

Mijn eerste controler die ik kocht (en nog steeds heb en gebruik) is de Traktor S4 midi controler. Dit omdat ik weet dat ik hier heel lang mee vooruit kan en niet snel op uit gekeken ben. Ik had in het begin de numark omni control op het oog omdat ik een beginner ben uit eindelijk blij dat ik gewacht heb en de S4 heb gekocht. (echter daar heb je wel altijd een pc/laptop voor nodig).

Maar vanwaar de wens om ook zonder PC te willen draaien? Ik ben nu gewoon thuis aan het oefenen en proberen met de controler en ondertussen spaar ik voor een macbook pro die ik speciaal voor het mixen ga gebruiken en dan een flightcase en ik ben klaar.

Comment

Working...
        X