Goedemorgen.
Zal me even voorstellen.
Ik ben Miguel en kom uit Goes en wil me weer gaan verdiepen in het DJ gebeuren.
Zo een 12 jaar geleden in de echte gabbertijd ( :D ) samen met mijn broertjes heel wat plaatjes afgedraaid op de SL1200. Alleen erg jammer dat ik niet meer weet waar ze staan en ik heb ze niet verkocht. Raar maar waar :mad:. Al mijn platen heb ik nog wel :cool:. Ok dat was ff een korte introductie.
Ontopic:
Ik ben me de laatste tijd erg veel gaan verdiepen in het digitale dj gebeuren. Zo vet dat ik het vond dat ik afgelopen donderdag een digital djgear setje had gehaald bij Bax.
De Hercules MK4. Vrijdag en zaterdag geprobeerd te draaien en mijn broertje uitgenodigd om het te testen maar allebei kwamen we tot de conclusie dat de MK4 het niet word :(. Het is errug klein en het reageert niet goed.
Dus deze wil ik gaan inruilen voor een andere. (in ieder geval een grotere)
Vandaar dit topic want ik heb een beetje hulp nodig met het uitzoeken van een andere.
De volgende heb ik op het oog en volgens mij is het allemaal wel redelijk hetzelfde. Graag zou ik jullie mening horen welke het beste bij mij zou passen. Ik zoek er één waar ik lekker mee kan mixen en waar je goed mee kan spelen (effecten etc).
Reloop Mixage interface edition MIDI controller
Numark Omni Control USB/MIDI controller
DJ Tech i-Mix Reload digitale DJ USB MIDI controller
Hercules RMX DJ console
Numark Mixtrack Pro MIDI DJ controller
DAP DS-MP-170 digitale DJ MIDI controller
Omnitronic TMC 3 USB MIDI controller
DJ Tech i-Mix Reload MKII digitale DJ USB MIDI controller
Gemini CTRL SIX digitale DJ software controller
Mijn keuze van deze val dan op de Reloop Mixage interface edition. Graag uw mening.
Alvast bedankt voor de moeite :)
Mvg Miguel
Zal me even voorstellen.
Ik ben Miguel en kom uit Goes en wil me weer gaan verdiepen in het DJ gebeuren.
Zo een 12 jaar geleden in de echte gabbertijd ( :D ) samen met mijn broertjes heel wat plaatjes afgedraaid op de SL1200. Alleen erg jammer dat ik niet meer weet waar ze staan en ik heb ze niet verkocht. Raar maar waar :mad:. Al mijn platen heb ik nog wel :cool:. Ok dat was ff een korte introductie.
Ontopic:
Ik ben me de laatste tijd erg veel gaan verdiepen in het digitale dj gebeuren. Zo vet dat ik het vond dat ik afgelopen donderdag een digital djgear setje had gehaald bij Bax.
De Hercules MK4. Vrijdag en zaterdag geprobeerd te draaien en mijn broertje uitgenodigd om het te testen maar allebei kwamen we tot de conclusie dat de MK4 het niet word :(. Het is errug klein en het reageert niet goed.
Dus deze wil ik gaan inruilen voor een andere. (in ieder geval een grotere)
Vandaar dit topic want ik heb een beetje hulp nodig met het uitzoeken van een andere.
De volgende heb ik op het oog en volgens mij is het allemaal wel redelijk hetzelfde. Graag zou ik jullie mening horen welke het beste bij mij zou passen. Ik zoek er één waar ik lekker mee kan mixen en waar je goed mee kan spelen (effecten etc).
Reloop Mixage interface edition MIDI controller
Numark Omni Control USB/MIDI controller
DJ Tech i-Mix Reload digitale DJ USB MIDI controller
Hercules RMX DJ console
Numark Mixtrack Pro MIDI DJ controller
DAP DS-MP-170 digitale DJ MIDI controller
Omnitronic TMC 3 USB MIDI controller
DJ Tech i-Mix Reload MKII digitale DJ USB MIDI controller
Gemini CTRL SIX digitale DJ software controller
Mijn keuze van deze val dan op de Reloop Mixage interface edition. Graag uw mening.
Alvast bedankt voor de moeite :)
Mvg Miguel
Comment