Announcement

Collapse
No announcement yet.

setje om mee te beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• setje om mee te beginnen

hee lui

Ik wil beginnen met hardstyle draaien, en heb uiteindelijk dit setje gevonden.

Laat u verrassen door de mogelijkheden van deze Reloop RMP 1 scratch CD spelers, zoals de MP3 ondersteuning, BPM counters, loops, auto cue etc. Samen met de RMX 30 blackfire mixer haalt u een fantastische set in huis!

met deze hoofdtelefoon

Reloop RHP-10 kopen? Groot assortiment, direct leverbaar. Bekijk Bax-shop NU! ★★★24-uurs-levering★★★ Laagste prijs garantie ★★★ Gratis verzenden

ik heb deze boxen zelf nog thuis staan, kan ik die hiervoor ook gebruiken?
    of moet ik hier nog een versterker voor hebben ?

Is de reloop trouwens ook te gebruiken op de pc met bijv traktor of virtual dj ?
    En wat vinden jullie van dit setje om mee te beginnen ?

alvast bedankt

Ik geloof niet dat het een MIDI functie heeft MAAR je kan altijd later nog en Time code setje kopen zoals:
    Nog nooit was het bedienen van al uw audiofiles en vinyls zo gemakkelijk als met de Conectiv Vinyl van M-Audio. Standaard uitgerust met het Torq DJ Software pakket voor nog meer features.

of
    Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Voor wat betreft de speakers ik betwijfel het of je ze aan kan sluiten een andere vraag is of je dit wel will....

Comment

De RMP1 van Reloop (dat is de cd speler die bij de door jou aangegeven set zit) kan alleen cd's afspelen, dus geen muziek vanaf een USB stick en hij is ook niet te gebruiken als MIDI controller voor Traktor of Virtual dj.

De RMP3 kan dat allemaal wel, maar die is dan ook 150 euro duurder dan de RMP1.

Wellicht kun je ook eens kijken naar dit setje van Numark, die kan het ook allemaal en lijkt qua layout ook behoorlijk op Pioneer.

Ook dit numark apparaat vind ik persoonlijk erg leuk, maar dat is wel een alles-in-1 apparaat (dus mixer en cd-spelers in 1 behuizing).

Comment

Kwa speakers. Dit is leuk als je wat wil spelen op een slaapkamer of zolder. Ga je voor het echte draai werk dan heb je er eigenlijk helemaal niets aan.

Dan zul je toch echt moeten gaan kijken voor een setje speakers met een versterker. Dit kun je zo gek maken als je zelf wil.

Zelf vind ik dit dap setje best interresant voor het geld. Je kunt het als je verder wil in de toekomst ook nog uitbreiden met 2 subjes.

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
          De RMP1 van Reloop (dat is de cd speler die bij de door jou aangegeven set zit) kan alleen cd's afspelen, dus geen muziek vanaf een USB stick en hij is ook niet te gebruiken als MIDI controller voor Traktor of Virtual dj.

De RMP3 kan dat allemaal wel, maar die is dan ook 150 euro duurder dan de RMP1.

Wellicht kun je ook eens kijken naar dit setje van Numark, die kan het ook allemaal en lijkt qua layout ook behoorlijk op Pioneer.

Ook dit numark apparaat vind ik persoonlijk erg leuk, maar dat is wel een alles-in-1 apparaat (dus mixer en cd-spelers in 1 behuizing).
          Oke bedankt voor de info,

Ik ben alleen benieuwd hoe voelen de knoppen aan bij de numark want ik heb op een numark midi controller gedraaid even van een maat van me maar dat voelde aan als een stuk speelgoed en dat is wel het laatste wat ik in huis wil hebben.

Originally posted by ronennieshow View Post
          Kwa speakers. Dit is leuk als je wat wil spelen op een slaapkamer of zolder. Ga je voor het echte draai werk dan heb je er eigenlijk helemaal niets aan.

Dan zul je toch echt moeten gaan kijken voor een setje speakers met een versterker. Dit kun je zo gek maken als je zelf wil.

Zelf vind ik dit dap setje best interresant voor het geld. Je kunt het als je verder wil in de toekomst ook nog uitbreiden met 2 subjes.
          Het is eerst nog voor op de kamer, als het me lukt om er in verder te kunnen gaan koop ik wel betere boxen. de vraag was alleen of het mogelijk is anders dan moet ik wel andere boxen halen.

thanks voor de info!

Comment

De Numarks voelen absoluut niet als speelgoed aan, ze zijn eigenlijk zeer stevig. Steviger krijg je niet voor die prijs;)

Comment

Originally posted by rhemrev View Post
              Ik ben alleen benieuwd hoe voelen de knoppen aan bij de numark want ik heb op een numark midi controller gedraaid even van een maat van me maar dat voelde aan als een stuk speelgoed en dat is wel het laatste wat ik in huis wil hebben.
              Ik weet wat je bedoelt. Dat gevoel had ik ook altijd bij Numark, maar ik was zeer aangenaam verrast toen ik even met de Mixdeck speelde. Die voelde erg solide aan, zeker niet als speelgoed (wat ik o.a. bij de DMC-2 en FX5000 wel had).

De NDX 400 heb ik nog niet onder handen gehad, dus daar kan ik weinig over zeggen. Ik zou zeggen, ga het eens proberen...

Comment

Working...
              X