Announcement

Collapse
No announcement yet.

Data kabel cdj 800 mk2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Data kabel cdj 800 mk2

Beste Forumleden,

Ik zoek een data kabel voor 2 cdj 800 mk 2's. Wie weet waar ik die kan vinden?

Ik de verpakking als je hem koopt.

Comment

Hahaha, leuk...

Voor de mensen die niet zo kinderachtig zijn: Ik bedoel natuurlijk waar ik hem vandaan kan halen als je 2de hands spelers koopt zonder die kabel.

Comment

Originally posted by waltervanpeene View Post
        Niet meer te koop... iig niet meer bij bax.

het zijn mini-jack-male to mini-jack-male kabels en die zijn WEL te koop bij bax.

Comment

Ja, maar stereo of mono of iets héél anders? Je kan aan de buitenkant namelijk alleen zien dat het een mini-jack connector is.

Comment

doe maar gewoon stereo.. zit je namelijk altijd goed.

Comment

Weet iemand echt zeker of het stereo is? Anders zit ik straks met een kabel waar ik niets aan heb.

Comment

Ik heb zelf geen idee, maar ik weet dat het wel eens word gebruikt. Je zou eens kunnen googlen en wat dieper zoeken op internet. Dan vindt je het vast wel... Als ik Datakabel CDJ-850 mk2 intoets krijg ik al genoeg zoek resultaten.

Comment

Dus als jij iemand de weg vraagt in een vreemd land als je op vakantie bent mag ik ook zeggen "whehe had je maar een kaart moeten kopen voordat je op vakantie ging"?

Beetje jammer.

Ik heb zelf geen idee, maar ik weet dat het wel eens word gebruikt.
                  Weer hetzelfde voorbeeld.
                  Jij vraagt mij de weg, ik zeg "geen idee, maar ik weet wel dat het ergens in deze grote stad is!"

Je zou eens kunnen googlen en wat dieper zoeken op internet. Dan vindt je het vast wel... Als ik Datakabel CDJ-850 mk2 intoets krijg ik al genoeg zoek resultaten.
                  Juist, maar onder Datakabel bij een CDJ-850 wordt sneller USB verstaan. En dat werkt niet bij een CDJ-800.

Terug naar de vraag van de topicstarter, in de manual van de CDJ-800 wordt inderdaad over een mini-jack connector gesproken, zoals je wel vaker ziet bij relay play of faderstart. In dit geval kun je er ook data mee overzetten.

Er wordt echter niets verteld over een mono of stereo plug, ga ik uit van de afbeeldingen dan gaat het om een mono versie. Dat is ook de meest gebruikte versie omdat er voor faderstart meestal alleen een schakeling moet worden gemaakt.

Comment

Oké, dan ga ik dat even proberen, bedankt!

Comment

Heb hier toevallig 2 van die kabeltjes liggen van de cdj-850.
                      En deze zijn mono.

Comment

Zijn bij de cdj 800 mk2's inderdaad ook mono, bedankt allemaal!

Comment

Working...
                        X