Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik heb zelf geen idee, maar ik weet dat het wel eens word gebruikt. Je zou eens kunnen googlen en wat dieper zoeken op internet. Dan vindt je het vast wel... Als ik Datakabel CDJ-850 mk2 intoets krijg ik al genoeg zoek resultaten.
Dus als jij iemand de weg vraagt in een vreemd land als je op vakantie bent mag ik ook zeggen "whehe had je maar een kaart moeten kopen voordat je op vakantie ging"?
Beetje jammer.
Ik heb zelf geen idee, maar ik weet dat het wel eens word gebruikt.
Weer hetzelfde voorbeeld.
Jij vraagt mij de weg, ik zeg "geen idee, maar ik weet wel dat het ergens in deze grote stad is!"
Je zou eens kunnen googlen en wat dieper zoeken op internet. Dan vindt je het vast wel... Als ik Datakabel CDJ-850 mk2 intoets krijg ik al genoeg zoek resultaten.
Juist, maar onder Datakabel bij een CDJ-850 wordt sneller USB verstaan. En dat werkt niet bij een CDJ-800.
Terug naar de vraag van de topicstarter, in de manual van de CDJ-800 wordt inderdaad over een mini-jack connector gesproken, zoals je wel vaker ziet bij relay play of faderstart. In dit geval kun je er ook data mee overzetten.
Er wordt echter niets verteld over een mono of stereo plug, ga ik uit van de afbeeldingen dan gaat het om een mono versie. Dat is ook de meest gebruikte versie omdat er voor faderstart meestal alleen een schakeling moet worden gemaakt.
Comment