Krijg je bij die traktor ook bedrading? En kan je goed scratchen met de numark ibattlepack?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive draaitafel
Collapse
X
-
Ik weet dat er bij draaitafels sowieso wel RCA-kabels zitten om aan te sluiten, maar je maakt natuurlijk nu een tussenstop via de Audio 6. ;)
Ik zou voor de zekerheid twee van deze kabeltjes meebestellen, die komen sowieso vaker van pas dan je in eerste instantie denkt. :mrgreen:
Hoe het scratchen met de ibattlepack is kan ik je niet vertellen, heb het zelf nog nooit uitgeprobeerd.
Wel is het zo dat het een uitlopend systeem is, de draaitafels zijn in ieder geval niet meer los te verkrijgen, alleen nog in deze setup.
Uitproberen in de showroom is uiteraard ook mogelijk.
Comment
-
Kan ik ook met de numark ibattlepack en deze timecode http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-g...t-details.html goed muziek van de computer spelen?
Comment
-
Is inderdaad mogelijk. Maar als je wilt gaan scratchen kun je misschien gelijk gaan voor een pakket als Serato, dan kun je daar ook mee doorgroeien qua gear. Want de kans is uiteraard aanwezig dat je in de toekomst voor een setje Technics draaitafels gaat met een idem kwalitatieve mixer er tussen. :)
Comment
Comment