Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wave functie cdj-850

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wave functie cdj-850

Hallo,

Mij viel op dat de wavefunctie van de cdj-850 niet goed werkt.
    Soms laad deze wel goed en soms heel langzaam of helemaal niet.

Ik heb hiervoor gezocht op google en meerdere mensen delen met mij dit probleem.
    Vervolgens heb ik pioneer gemaild en die adviseerde mij contact op te nemen de de dealer om ze terug te sturen.

Maar volgens mij is dit toch een erkend probleem en wat zou pioneer hier aan kunnen doen?

Ik heb per ongeluk eens een aantal MP3's op variabele bitrate geript, daar laadt virtual dj de waveforms ook niet van. Misschien is dat bij jou ook het probleem?

Comment

Het is wellicht handig te vermelden vanaf welke media je dit doet. Doe je dit vanaf een USB stick zonder dat rekordbox die stick voor je gemaakt heeft, dan kan ik je vertellen dat geen enkele pio speler dit leuk vindt.

Dus wat meer info aub :).

Comment

Het maakt niet uit.
        Als ik originele cd's gebruik laad de wave functie precies mee met hoelang het nummer nog duurt zegmaar (dat groene balkje) en dan heb je niks aan die wave functie.
        Met usb is dit ook zo.

Comment

En heb je die usb gemaakt (tracks geimporteerd in rekordbox, daarna exorteren vanuit rekordbox naar usb) met rekordbox?

Comment

Nee dat niet.
            Maar waarom is dit nu wel opeens nodig en bij de cdj-1000 niet?

Comment

Dat werkt ander hè.;) Bij een 1000 "maakt" de cd speler het de eerste keer dat je het nummer laad aan en slaat het op de sd kaart zodat je het de volgende keer dat je het nummer laad ook weer hebt. Bij de 850/900/2000 doet recorbox dit en slaat het met het nummer op op je usb device zodat je het op alle nieuwe pioneers hebt.
              Last edited by Guest; Tuesday-26-07-2011, 19:38.

Comment

Idd, dus zoals in mijn 1e post al een beetje in een hint aangaf. Probeer het eens met Rekordbox, volgensmij werkt alles dan hoe je het verwacht met je mp3's. Dat de CDJ 850 geen waveform inlaadt tijdens nummer laden, tja geen idee. CDJ2000 doet dat wel (behalve van USB sticks/SD cards die NIET door Rekordbox gemaakt zijn). Echter zit de kracht (zoals ik al vaker heb geroepen op dit forum) in de nieuwere CDJ's vooral in de Rekordbox software.

Als de wave forms met behulp van Rekordbox wel goed werkt (wat ik verwacht), dan klopt het wel en is/zijn je CDJ(s) niet defect.

Comment

Working...
                X