Announcement

Collapse
No announcement yet.

VMS4 vs MC6000 vs...?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ruben123 View Post
    Niet offensief bedoeld, maar ik erger me een klein beetje aan je reacties.
    En ik denk dat de leden zich een klein beetje ergeren aan je postings :-D
    Je weet niet echt wat je wil, midi of t:-Doch maar blijven draaien met cd's.
    En zoals ronnie al zei, minder klagen over het geld, heb je maar een klein budget dan zal je het moeten doen met minder goed spul, heb je veel geld dan kan je gaan voor goed spul, simpel. Maar klagen omdat je je goed spul wil maar het niet kan betalen helpt jou en ook de leden niet vooruit.
    Beslis eerst of je met cd's wil blijven draaien of met midi en koop volgens het budget wat je hebt dan zal het topic al veel korter zijn en zal je vlugger geholpen zijn.

Ikzelf heb ook een mooie midi set op het oog en het geld is geen probleem, maar ik ben verzamelaar van 12 inch platen en ik draai liever met cd's, dus leg ik mij er bij neer en kan ik enkel kwijlen naar filmpjes op youtube van de midi set wat ik graag zou hebben.

Sorry als ik wat hard over kom, maar ik praat liever rechtuit.

Ik lees dat je hebt gekozen voor de denon dus laat het geklaag achterwege en geniet van je denon.
    Ik had ook liever een ferrari bestelwagen gekocht, maar met mijn budget heb ik het moeten doen met een bestelwagen van mercedes, dus klagen heeft geen zin want ik kan die bestelwagen van ferrari toch niet kopen
    Last edited by Mol; Thursday-28-07-2011, 12:34.

Comment

Op marktplaats zag ik een tweedehands Traktor S4 controller voor 700,- MET gatantie. Een vriend van me heeft ook op deze mannier een S4 gekocht.

Comment

... toch denk ik dat ik liever het bij de Denon houd, het standalone gedeelte spreekt me ongelooflijk aan!

Comment

Originally posted by Ruben123 View Post
          ... toch denk ik dat ik liever het bij de Denon houd, het standalone gedeelte spreekt me ongelooflijk aan!
          Vogens mij kan dat met de S4 ook maar dat weet ik niet 100% hie heeft net asl de denon extra ingangen en een (master) uitgang.

Comment

Gut, na heel wat leeswerk kom ik toch weer terug op de vraag waar ik mee begon:
            Wat zijn de grote verschillen tussen de Denon en AA? Volgens mij zijn er helemaal niet zo veel eigenlijk...

Comment

Zelf wilde ik eerst oversnappen naar een Midi controller, en alles weg doen. (bleek voor mij toch niet de juiste optie midi). Ik heb zelf toen de Denon MC6000 getest. Echt een fijn ding, leuke effecten en heeft ook zo'n beatmatch knop, wat soms wel eens handig is. Het handige van de Denon is dat je hem 19 inch kan ophangen. Dus als je een rack hebt ofzo, kan je hem simpel erbij hangen.

Zelf heb ik de AA nog niet geprobeerd oid. Dus hier kan ik je helaas niets over zeggen.

Ik zou zeggen, ga naar de showroom of een andere winkel in de buurt, test ze allebei, en kies dan de gene die je zelf het fijnste vind. Wij kunnen wel vanalles roepen, maar jij bent de gene die er mee gaat werken..

Comment

Goed, dat lijkt dus wel hét advies te zijn! Ik ben het met je eens, ik ga binnenkort dan maar eens een showroom bezoeken... :)

Comment

Voor mijn gevoel heeft nu de AA toch gewonnen. Waarom? Hij blijkt toch ongeveer hetzelfde te kunnen, professionele kwaliteit heb ik voor vooral de slaapkamer en schoolfeesten toch niet nodig, misschien krijg ik steeds minder tijd voor dj'en en dan zou het zonde zijn er zoveel geld ingestoken te hebben en ik houd nog wat geld over voor een tweede NDX400 in de toekomst.

Er zijn alleen ook zeker heel wat, net te veel eigenlijk, minpunten, en ik weet nu al dat ik chagrijnig zal worden op de AA (niet touch-sens. jogwheels, geen aparte filter-knoppen etc.). Maar tóch ben ik er bijna 100% zeker over. Een ritje naar de showroom waar ik met zowel de Denon als de AA kan spelen zal uitkomst brengen...!

Comment

Working...
                  X