Originally posted by Ruben123
View Post
Je weet niet echt wat je wil, midi of t:-Doch maar blijven draaien met cd's.
En zoals ronnie al zei, minder klagen over het geld, heb je maar een klein budget dan zal je het moeten doen met minder goed spul, heb je veel geld dan kan je gaan voor goed spul, simpel. Maar klagen omdat je je goed spul wil maar het niet kan betalen helpt jou en ook de leden niet vooruit.
Beslis eerst of je met cd's wil blijven draaien of met midi en koop volgens het budget wat je hebt dan zal het topic al veel korter zijn en zal je vlugger geholpen zijn.
Ikzelf heb ook een mooie midi set op het oog en het geld is geen probleem, maar ik ben verzamelaar van 12 inch platen en ik draai liever met cd's, dus leg ik mij er bij neer en kan ik enkel kwijlen naar filmpjes op youtube van de midi set wat ik graag zou hebben.
Sorry als ik wat hard over kom, maar ik praat liever rechtuit.
Ik lees dat je hebt gekozen voor de denon dus laat het geklaag achterwege en geniet van je denon.
Ik had ook liever een ferrari bestelwagen gekocht, maar met mijn budget heb ik het moeten doen met een bestelwagen van mercedes, dus klagen heeft geen zin want ik kan die bestelwagen van ferrari toch niet kopen
Comment