Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke speakers zal ik kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke speakers zal ik kopen?

Beste mensen,

Ik heb onlangs de Hercules DJ Console MK4 DJ controller gekocht (http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-g...t-details.html ). Ik dacht dat alles het zou doen, maarja dat was dus niet zo. Ik krijg alleen maar geluid vanuit Deck 1, ik sluit mijn groene kabel aan op die midicontroller en verder kan ik niks omdat mijn Logitech speakers van 20 euro maar 1 kabel hebben. Ik heb hier eigenlijk geen verstand van en dus weet ik ook niet welke ik wel op mijn midicontroller aan kan sluiten. Zou iemand mij hier bij kunnen helpen? Ik had nog geen specifiek speakerset op het oog, maar ik denk iets van KRK.

Alvast bedankt!

Patrick.

Welke Logitech set dan? Het zou wel heel vreemd zijn als je maar uit één luidspreker geluid krijgt...

Comment

Oh nee niet uit één luidspreker, maar uit één deck. Ik heb twee decks waarvan ik slechts uit één geluid krijg. Mijn speakers doen het in dat opzicht goed.

Dit zijn mijn huidige speakers : http://www.logitech.com/nl-nl/speake...rs/devices/214

Comment

Stom! Verkeerd gelezen, sorry. Ehm, je werkt met Traktor? Staat je volume fader wel open? Crossfader naar rechts? Niet alle kill-switches aan? Staat Audio Through niet aan?

Comment

Ehm nee ik werk met Virtual DJ aangezien die erbij geleverd werd. Ik heb een gecrackte versie van Traktor, maarja die gebruik ik niet.

Comment

Hmm, VDJ ben ik niet zo heel erg in thuis... Probeer Traktor iig eens!

Comment

Hij doet het! maar moet alsnog nieuwe speakers kopen:P

Comment

Tsja, er zal niet al te veel bas uit die luidsprekertjes komen;)

Comment

Als je eerst een budget geeft, kunnen wij je een advies geven over wat er precies mogelijk is.
                  ps. mijn ouders hebben bij hun pc ook dat setje staan en kan er niet echt positief over spreken. (zwaar gebrek aan bass, ondanks de basregelaar op een van de luidsprekers)

Comment

Haha hardstyle dat is zeker waar! Als je de speakers zodanig hard zet is de bass er niet meer. Heel kut! Nouja misschien van rond de 100 euro. Ik weet dat er maar 2 speakers zijn hier, op bax shop maar bij voorbeeld in Dixons kan ik Trust speakers kopen met subwoofer voor 40 euro of iets in die richting.

Comment

Voor 100 euro ga je natuurlijk nooit KRK's kunnen kopen.

Hiernaast is het verschil tussen een gemiddelde 2.1 set en een setje KRK's ook enorm. bij die 2.1 setjes klinkt die sub heel erg dik op lage volumes, maar vraag je wat meer performance dan laat hij het afweten.

Een set KRK's moet zowel op hoge als lage volumes strak klinken en zorgt voor een strakke referentie van je geluid, dus zoals het zou moeten zijn. Niet aangedikt, geen frequenties die je mist.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        Voor 100 euro ga je natuurlijk nooit KRK's kunnen kopen.
                        dat zou idd wel mooi zijn ja,

ik zelf gebruik mijn oude hifi systeem voor thuis draaien(2x Harman Kardon HKS 4BQ en een JBL SUB 12 Venue) en dit stuur ik aan via een oude marantz versterker,

ik zou kijken voor een leuk klein setje, Bvb: >deze<
                        Last edited by JONKIE_NL; Tuesday-02-08-2011, 15:16. Reason: toegevoegde waarden!

Comment

- verwijdert -

Comment

Dit MS 20 systeem wordt vooral ingezet voor eenvoudige toepassingen en wordt gebruikt door mensen die net beginnen met het vak en een setje leuke monitoren zoeken. Bij deze heeft u die gevonden!

Deze kan je ook kopen. Het is een lekker monitoren setje voor een kleine prijs. Precies 100 euro. Is dat misschien wat?

Greetz,
                            DJ Craig

Comment

Of tik een tweedehands stereootje op de kop. Heb hier 2 Pioneer 120watt 8Ohm speakertjes voor 10 euro, bij elkaar. Leuk versterkertje bij diezelfde kringloopwinkel en klaar is Kees, heb je sowieso meer dan 10watt vermogen.

Comment

Working...
                              X