Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DDJ-T1 Edition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DDJ-T1 Edition

Ik ben kortelings in het bezit van een pioneer DDJ-T1. Een leuke controller met de pioneer look and feel :D

De Traktor software is voor mij de grootste aanpassing want gebruikte voorheen VirtualDJ.

Onmiddellijk mis ik toch enkele features die VirtualDJ wel had of misschien weet ik ze gewoon (nog) niet staan?

Kunnen jullie mij daarmee helpen...

De graphics van twee songs over elkaar bekijken is wel zeer handig, om te zien hoe de muziek zich samen gedraagt (dit is blijkbaar niet mogelijk in Traktor)?

Weet verder iemand of het de moeite loont om de upgrade naar Traktor Pro 2 full version te betalen, welke extra features komen er beschikbaar of zijn dat enkel effecten?

Bedankt voor jullie input.

Originally posted by Yorin View Post
    De graphics van twee songs over elkaar bekijken is wel zeer handig, om te zien hoe de muziek zich samen gedraagt (dit is blijkbaar niet mogelijk in Traktor)?
    Nee traktor heeft dit niet. Ik heb dit ook nooit goed begrepen van VDJ deze functie. het heeft met beatmatchen te maken dat weet ik maar hoe twee tracks zich samen gedragen gebeurd in je hoofd en met het afluisteren en niet via zo'n wazig graphicje naar mijn mening dan.

Maar geloof me als je een tijdje gewend bent aan Traktor dan snap je niet waarom je VDJ niet eerder weg hebt gedaan voor traktor. ;)

Comment

Overlapping in Traktor heb je inderdaad niet (zou aardig wat ruimte innemen met de gedetailleerde waveform die je er nu in hebt zitten), maar aan de andere kant heb je geen overlapping nodig aangezien je perfect in kunt spelen op de waveform van het spelende deck en je de beat ziet aankomen waar je de andere track op wilt laten instarten.

Het moet natuurlijk wel een beetje een uitdaging blijven. ;)

Comment

Je hebt die functie eigenlijk niet nodig met een DDJ-T1 omdat er een sync. functie is. dan lopen de tracks altijd gelijk.

Comment

Working...
        X