Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ900 of CDJ1000mk3?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJ900 of CDJ1000mk3?

Hallo,

Ik ben hier nieuw en nog onervaren op het dj gebied. Ik heb hier ook nog geen ervaring in maar muziek is altijd mijn hobbie geweest. Nu zit er ik over te denken om een djm800 aan te schaffen in combinatie met 2 cdj900 of 2 cdj1000mk3's, in eerste instantie voor de hobbie. Wat raden jullie mij hierin aan? Ik weet dat het een grote uitgave zal zijn maar voor wie wat wil, is Pioneer wel het beste merk toch?

Alvast bedankt!

Als je dan nu toch goed wil beginnen doe het dan helemaal goed en neem gelijk alles uit de nieuwe generatie dj gear van Pioneer (beste merkt valt over te twisten, maar het is in ieder geval de club standaard). Maar goed, ik zou voor 2 cdj 900's met een djm 900 gaan.

Edit: Dit setje dus.
    Last edited by Guest; Thursday-11-08-2011, 14:46.

Comment

Ik zou je ook datzelfde setje adviseren, al kun je voorlopig ook nog prima vooruit met de DJM 800.

De CDJ 1000 was jaren het topmodel in de dj scene maar is inmiddels vervangen door de CDJ 2000, die ook muziek vanaf USB sticks kan spelen en als MIDI controller voor computer software kan dienen.

De CDJ 900 kan dit ook allemaal, en is eigenlijk het goedkopere broertje van de CDJ 2000. De CDJ 1000 is echt een ouder model die alleen cd's kan afspelen en daar zou ik niet meer in investeren als ik jou was.

Comment

Oke iig bedankt! En wat voor speakers zou ik daar het beste bij kunnen halen? Het is in eerste instantie voor thuisgebruik.
        Dank

Comment

Wat is daar je budget voor?

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
            Ik zou je ook datzelfde setje adviseren, al kun je voorlopig ook nog prima vooruit met de DJM 800.
            Ik zou toch voor de djm 900 gaan, die heeft toch een aantal belangrijke nieuwe functies (denk aan de link functie) die de (oudere) djm 800 niet heeft. Daarbij is het prijsverschil niet zo heel erg groot, dus zou ik voor de djm 900 gaan.

Comment

Zo rond de 400 euro.
              Dank

Comment

Working...
              X