Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Numark heb ik alleen een heel erg budget 19 inch cd speler van. De table tops heb ik nog nooit mee gewerkt of gezien. Verder heb ik wel geregeld met de reloop gewerkt en hebben we zelf de denon s3500 en de cdj1000 mk3 van pioneer.
Daarom adviseer ik met de kennis en ervaring die ik met de producten heb een rmp aan. Dus helaas kan ik je niets vertellen over de numark.
Wil je persé Pioneer, wil je uitgebreide opties en wil je via de PC werken via USB: Pioneer DDJ-T1. Maakt het merk niet zó veel uit: Numark NS6.
Wil je er ook persé CD's in kunnen steken: Numark Mixdeck.
Dat zijn een beetje de opties die je nu hebt. Met een beetje doorsparen heb je ook 2x Pioneer CDJ-350, maar dat is een beetje het instapmodel tabletop wanneer je zowel analoog als digitaal wilt draaien. Aangezien je nu al een aardig budget hebt samengesteld is het dan misschien interessanter om nog even door te sparen, tot je bijvoorbeeld een set CDJ 850 spelers hebt. Dan heb je wel de grote lay-out van de spelers in het topsegment, maar zonder de ultieme hoofdprijs er voor te betalen.
Comment