Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Beginner] Wat heb ik nog nodig om digitaal te draaien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Beginner] Wat heb ik nog nodig om digitaal te draaien?

Ik wil puur als hobby thuis eens beginnen met draaien. Bij voorkeur digitaal omdat ik dan de minste spullen hoef aan te schaffen.

Momenteel heb ik een degelijk setje studiospeakers en een MacBook Pro. Welke apparatuur heb ik nog nodig? Mijn oog viel op de Numark N4 DJ MIDI controller + mixer. Is dit aan te raden voor een beginner? Heb ik verder nog kabels oid nodig om de boel aan te sluiten op mijn laptop? Welke software zouden jullie me aanraden?

Antwoorden op deze vragen zouden me al enorm op weg helpen.

Verdere tips zijn natuurlijk ook welkom.

Thanks! :p

Ik zou Traktor aanraden maar je kan ook verschillende software proberen en kijken welke je het beste vind werken ;)

Kabels heb je waarschijnlijk niet nodig,speakers kan je direct op je controller aansluiten.
    Controller gaat via USB naar je laptop.

En qua controller...N4 is een mooi ding maar wat is je budget?
    Heb ook lang zitten nadenken over welke ik moest kopen.
    Nu heb ik de DDJ-Ergo gekocht mede omdat ik de layout het fijnst vond en het de mooiste vond in die prijsklasse.

Comment

je hebt misschien wel kabels nodig, maar dat ligt aan je geluidsinstallatie. dan moet je eventueel een verloopkabel of plug kopen. voor kabels raad ik je Procab aan. wel duur, in verhouding, maar wel een levenslange garantie en natuurlijk professioneel kwaliteit.

Comment

Working...
      X