Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auto SYNC Virtual dj werkt niet goed.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Auto SYNC Virtual dj werkt niet goed.

Hallo,

Ik heb Virtual dj op mijn pc staan waar ik mee draai maar nu is mijn probleem dat hij de nummers niet goed SYNC't. Als ik op de knop SYNC druk dan zet hij ze nog steeds niet goed je hoort gewoon dat het niet klopte ze klinken ongelijk enzo..

Heeft er iemand een oplossing voor?

Help..!?

Je moet nog steeds op de maat tot 4 kunnen tellen en op het juiste moment instarten. Als dat zelfs te veel moeite is, dan zet je het slotje onder de sync button aan en is het net zo als TRAKTOR idiot proof..... Maakt niet uit wanneer je dan op play drukt, hij gooit maat 1 van de ene track dan automatisch op maat 1 v/d ander.

Comment

Originally posted by Raphie View Post
      Je moet nog steeds op de maat tot 4 kunnen tellen en op het juiste moment instarten. Als dat zelfs te veel moeite is, dan zet je het slotje onder de sync button aan en is het net zo als TRAKTOR idiot proof..... Maakt niet uit wanneer je dan op play drukt, hij gooit maat 1 van de ene track dan automatisch op maat 1 v/d ander.
      Oke dankje, maar ik mix wel gewoon zelf.. Het gaat er mij om dat hij de nummers fatsoenlijk met elkaar synct.. En niet dat het nog voor geen meter klinkt..

Comment

Four to the floor gaat altijd goed, dubstep en plaatjes met wat meer groove zal je zelf moeten corrigeren. Ligt niet aan de beatmatch maar aan de skills v/d dj, wat past bij elkaar e.d.

Comment

Het gaat ook gewoon fout bij 2 nummers met een bpm van 128.. En dat zijn dan nummers waar het een tijdje terug wel mee ging...

Comment

Geen idee, misschien wat screenshots maken en posten op VDJ Support forum?

Comment

Originally posted by Raphie View Post
              Geen idee, misschien wat screenshots maken en posten op VDJ Support forum?
              Oke, ik heb nog even wat zitten proberen en op mijn andere pc werkt het wel gewoon? Ik heb virtual dj ook al verwijderd en op nieuw geïnstalleerd..

Comment

Kan je mss eens een filmpje oid maken met een screenrecorder (genre: Camstudio)? Ik draai nu 2 jaar met VDJ en snap niet echt wat er juist fout gaat bij jou.

Comment

Working...
                X