Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uitleg Rekordbox versie 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uitleg Rekordbox versie 2.0

Raphie,

Ik probeer een muziekmap met 300 nummers te importeren in rekordbox.

Deze komen dan in de collection map te staan en zijn dan moeilijk terug te vinden.

Hoe kan ik dit het beste doen.

Als ik een nummer selecteer uit een map op mijn laptop en importeer komt deze in de collection lijst en daar moet ik hem eerst opzoeken voordat ik deze naar de juiste playlist kan sturen kan dit niet makkelijker.

Comment

Originally posted by DJ Hennie View Post
      Raphie,

Ik probeer een muziekmap met 300 nummers te importeren in rekordbox.

Deze komen dan in de collection map te staan en zijn dan moeilijk terug te vinden.

Hoe kan ik dit het beste doen.

Gevonden: je gaat naar de muziekmap of tracks die je in de playlist wil zetten.
      Deze selecteer je daar en sleep ze naar rekordbos in de juiste playlist.

Comment

Kleine tip.

Probeer zelf eerst even wat uit te zoeken. Lukt het niet of kom je er echt niet uit ( google is een goede vriend ;) ) plaats dan een bericht of als je iemand direct iets wil vragen kan je een persoonlijk bericht naar deze persoon sturen.

Je hebt nu een heerlijke discussie met jezelf gevoerd over iets wat je zelf binnen een goede 2 uur opgelost hebt.

Pak dit niet verkeerd op. Iedereen mag vragen wat hij of zij wil. Is maar een tipje om zo mee te werken aan een mooi en overzichtelijk forum.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
          Kleine tip.

Probeer zelf eerst even wat uit te zoeken. Lukt het niet of kom je er echt niet uit ( google is een goede vriend ;) ) plaats dan een bericht of als je iemand direct iets wil vragen kan je een persoonlijk bericht naar deze persoon sturen.

Je hebt nu een heerlijke discussie met jezelf gevoerd over iets wat je zelf binnen een goede 2 uur opgelost hebt.

Pak dit niet verkeerd op. Iedereen mag vragen wat hij of zij wil. Is maar een tipje om zo mee te werken aan een mooi en overzichtelijk forum.
          Hoi ronennieshow,

Ik begrijp wat je bedoel en sta hier helemaal achter.

Groetjes Hennie;)

Comment

Ik heb toch een vraag over Rekordbox namelijk het exporteren van playlisten naar HD of USB stick. Dit kan ik niet vinden. Hoe doen jullie dit. !

Graag even een voorbeeld hier schrijven van bijv. Bestand ga naar ... Etc.

Comment

Originally posted by DJ Hennie View Post
              Ik heb toch een vraag over Rekordbox namelijk het exporteren van playlisten naar HD of USB stick. Dit kan ik niet vinden. Hoe doen jullie dit. !

Graag even een voorbeeld hier schrijven van bijv. Bestand ga naar ... Etc.
              Raphie, kun jij mij hiermee helpen, dit kan ik nergens vinden.

Comment

Ik heb een nieuwe Topic aangemaakt , dus deze mag een slotje op.

Raphie, misschien wil je naar de nieuwe topic kijken en daar je kennis neer schrijven alvast bedankt. Zie " Rekordbox gebruiker delen ervaringen. "

Comment

Waarom stuur je geen pm of mail naar ralphie. Verder waarom allemaal topics aanmaken. Kan hier toch gewoon verder gaan.

Laatste nogmaals DENK NA VOOR JE POST EN HEB GEDULD!

Vind het om eerlijk te zijn best irritant worden om telkens een oproep te plaatsen ralpie ralpie ralpie het is geen datingsite waar je oproepjes plaatst.

Je hebt nu weer 3 berichten na elkaar geplaatst. Als mensen je willen en kunnen helpen komen ze heus wel. Heb gewoon geduld of bel gewoon Pioneer ofail naar hen.

Comment

Ik vind het ook de spuigaten uitlopen, ook ik ben bezig recordbox aan het ontdekken maar ik lees eerst de informatie die je kan vinden in recordbox, hier krijg je al heel wat antwoorden op vragen, dus lees eerst de informatie in recordbox a.u.b.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                      Waarom stuur je geen pm of mail naar ralphie. Verder waarom allemaal topics aanmaken. Kan hier toch gewoon verder gaan.

Laatste nogmaals DENK NA VOOR JE POST EN HEB GEDULD!

Vind het om eerlijk te zijn best irritant worden om telkens een oproep te plaatsen ralpie ralpie ralpie het is geen datingsite waar je oproepjes plaatst.

Je hebt nu weer 3 berichten na elkaar geplaatst. Als mensen je willen en kunnen helpen komen ze heus wel. Heb gewoon geduld of bel gewoon Pioneer ofail naar hen.
                      Volgens mij kan dit ook op een normale toon, ik blijf ook netjes toch:(

Comment

Originally posted by Mol View Post
                        Ik vind het ook de spuigaten uitlopen, ook ik ben bezig recordbox aan het ontdekken maar ik lees eerst de informatie die je kan vinden in recordbox, hier krijg je al heel wat antwoorden op vragen, dus lees eerst de informatie in recordbox a.u.b.
                        Mol, dit had ik al gedaan, dus jij hebt al veel vragen kunnen lezen, dus ook je vraag in deze topic kunnen plaatsen ipv een eigen aan te maken of heb ik het verkeerd. Ik bedoel het altijd netjes en daar is een forum toch voor bedoelt. En iedereen mag antwoorden. Groet Hennie :(

Comment

Indien iemand problemen heeft met het postgedrag van een ander forumlid, kunnen ze mij als eerste aanspreken en niet voor eigen rechter spelen. De reacties in dit topic vind ik dus veel te overtrokken en hadden ook bij mij gemeld kunnen worden. Laat dat ook gelijk een waarschuwing zijn.

Daarnaast wordt het als erg irritant beschouwd om zelf meerdere reacties achter elkaar te plaatsen in een topic. Daarmee laat je aan anderen merken dat je continu van de hak op de tak springt en je niet inleest of zelf op onderzoek uitgaat.

Bedenk dus van tevoren goed wat je wilt zeggen/vragen, zorg er voor dat je zelf vooraf eerst op onderzoek gaat en daarna kun je bij het forum aankloppen, je vragen duidelijk formuleren en aangeven wat je er zelf al aan hebt gedaan om het probleem op te lossen.

Comment

Working...
                          X