Announcement

Collapse
No announcement yet.

American DJ Flex 100MP3 SYS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American DJ Flex 100MP3 SYS

Dag heren (en dames),

Zoals jullie kunnen zien ben ik zojuist geregistreerd op het forum. Dit omdat ik een (voor mij) belangrijke vraag heb!

Ik heb sinds kort interesse verkregen in het plaatjes draaien en mixen (laat ik het geen dj-en noemen ;)) en wil eigenlijk nu al upgraden. Ik ben begonnen met een midi speler (de hercules mk2). Nu wil ik eigenlijk 2 cd spelers met een bijbehorende mixer.

Mijn oog is gevallen op deze set: American DJ Flex 100MP3 SYS (linkie: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-set...t-details.html). Deze kan ik tweedehands overkopen voor €300,- inclusief verzekerde verzending.

Mijn vraag is, is dit een set waar ik voorlopig mee vooruit kan? Of is dit "systeem" alweer achterhaald..?

Ben benieuwd wat jullie te vertellen hebben over de prijs/kwaliteit verhouding!

Met vriendelijke groet,

Bas Peters.

Na 3 jaar synq cdx 2 (met heel wat minder functies) zou ik graag naar dat spelertje overstappen. Toch amuseer ik me nog altijd erg met mn synq cdx2. Ja je kan er mee voort volgens mij, op voorwaarde dat je eerst de basis van dj'en wilt leren ( goed en vlot kunnen beatmachen bv)
    Last edited by Mathias Van Rechem; Thursday-10-01-2013, 03:07.

Comment

Kun je misschien ook nog wat vertellen over de prijs/kwaliteit verhouding? Is dit een goede prijs voor deze spullen?

Ik hoop dat ik nog wat meer "feedback" krijg ;).

Met vriendelijke groet,

Bas Peters.

Comment

Zojuist toch de koop maar gesloten, ben benieuwd of ik een goede keuze heb gemaakt.... Aan de reviews te zien op internet wel.

Comment

Working...
        X