Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie wilt me adviseren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie wilt me adviseren?

Hallo allemaal,
    ik ben een radio dj en wil eens gaan draaien met virual DJ.

Heb op YouTube gezien dat mensen gemakkelijk kunnen draaien met virtual dj en een dj console.

Heb zelf al een Behringer XENYX 1204USB PA en studio mixer die wil ik samen laten werken met de dj console!

Ben echt onder de indruk maar wat kan ik het beste kopen?

Ligt er helemaal aan wat je te besteden hebt en wat je precies wilt gaan doen. Gaat het jou om het beginnen mixen met twee tracks en daar wat mee te experimenteren, of wil je doorgroeien totdat je complete livesets kunt streamen op je internetradio-systeem?

Comment

Het gaat mij niet zo zeer om het mixen maar dat je gewoon met een druk op de knop muziek kan afspelen uit je gemaakte playlist in VirtualDJ dit geeft mooiere overgangen en je hebt meer een DJ gevoel naar mijn idee.

Ja wat ik te besteden heb tja ik wil het hebben dus een goede kwaliteit/prijs verhouding.

Comment

Dan zou je met de Hercules DJ Control Instinct al genoeg hebben. Gewoon een simpele controller met ingebouwde geluidskaart, dan kun je zelfs voorbeluisteren en de track al op het juiste punt klaarzetten (om bijvoorbeeld een saai intro over te slaan).

Comment

Bedankt voor u advies. Je kan de DJ console toch gewoon aansluiten op een kanaal van me mengpaneel (Behringer XENYX 1204USB PA en studio mixer ) via aan RCA-kabel?

Comment

Klopt! Gewoon inpluggen op een stereo input van je X1204USB.

Comment

Working...
            X