Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rekordbox - sort bpm playlists

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rekordbox - sort bpm playlists

Hi all,

Is het mogelijk om ipv. folders met muziek ook playlists te sorteren op BPM? Ik gebruik cdj2000s en zie alleen de optie dat ik het voor alle muziek in een keer kan doen.

groet,
    Michiel

Je kan bij je playlist ook nog je bpm apart instellen of bedoel je dat niet ?

Comment

Je hebt de optie op je cdj hoe te sorteren. Selecteer je playlist --> druk menu op je cdj --> kies sort en neem wat je wil.
      Dit is wel onder de voorwaarde dat je deze optie ook heb genomen bij de instellingen in Rekordbox.

Comment

Originally posted by DJ K.R.I.S. View Post
        Je hebt de optie op je cdj hoe te sorteren. Selecteer je playlist --> druk menu op je cdj --> kies sort en neem wat je wil.
        Dit is wel onder de voorwaarde dat je deze optie ook heb genomen bij de instellingen in Rekordbox.
        Waar onder de Rekordbox instellingen doe ik dit?

Comment

Deze zijn te vinden onder bestand. Daar kan je instellen welke info je op je CDJ wil zien.

Comment

Originally posted by DJ K.R.I.S. View Post
            Deze zijn te vinden onder bestand. Daar kan je instellen welke info je op je CDJ wil zien.
            Waar precies in settings? Bij categories staat 'bpm' al als active category, en bij sort staat 'bpm' er niet tussen.

Ik krijg wanneer ik nu jou instructies volg alleen 'delete list' of 'delete all' te zien.

Comment

Je moet eerst je instelling voor exporteren goed zetten in Rekordbox --> dit wil zeggen: wat wil allemaal kunnen zien op het schempje van de CDJ. Die worden dan op je USB gezet wanneer je een playlist exporteerd. Dan kun je die instellingen gebruiken op je CDJ.
              Kijk mss ook naar deze training van Pioneer over Rekordbox.
              Pioneer CDJ-2000 Training Part 4 (Rekordbox). An overview of the new Rekordbox software and features. Download a free copy now from www.prodjnet.com/rekordbo...

Comment

Working...
              X