Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw in deze wereld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw in deze wereld

Hallo,

Ik ben Florian en totaal nieuw in deze wereld!
    Het lijkt mij erg leuk om gewoon in je kamer muziek te mixen.
    Echter heb ik een beetje rond gekeken maar ik vind het lastig om te vinden waar je aan begint. Wat voor apparatuur en hoe alles werkt.
    Ik heb geen idee of er al een topic over is waar al mijn beginners vragen worden beantwoord.
    Maar wat is het eerste waar je mee moet beginnen als je wilt gaan mixen.

Zelf heb ik hier op mijn kamer 2x Canton GLE 496 staan dus speakers zijn er al wel.

Ik hoop dat mensen mij wat beginners uitleg kunnen geven of een plek waar dit al staat uitgelegd!

Gr Florian

zie hier
    zie daar

Ik zou zeggen lees het allemaal rustig door en dan zal je al een stukkie wijzer zijn geworden.
    Succes

Comment

Bedankt, ik ga het eens goed doorlezen!

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
        zie hier
        zie daar

Ik zou zeggen lees het allemaal rustig door en dan zal je al een stukkie wijzer zijn geworden.
        Succes
        Ik ben er zeker een stuk wijzer van geworden. ik heb alles door gelezen en al een behoorlijk aantal dingen ontdekt die ik niet wist.
        Echter heb ik niet echt een heel goed idee waar ik mee moet beginnen.
        Het lijkt mij zelf leuk op met Vinyl te doen, maar ik heb nog maar een kleine verzameling vinyl, meeste tweedehands en dat is allemaal muziek van jaren 70 en 80.
        Dus dan denk ik dat ik op MP3 zou moeten gaan. MP3 wil ik sowieso niet meer gaan downloaden, dat bevalt me totaal niet en ze gewoon kopen. Dan is dat het handigst via Itunes lijkt mij?