Announcement

Collapse
No announcement yet.

muziek ordenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• muziek ordenen

hallo allemaal,

Ik ben op het moment mijn muziekbibliotheek aan het ordenen, en nu vraag ik me af: waarop ordenen jullie je muziek?

kwinsie

uuum zelf order ik altijd op genre en dan op key want ik wil het wel een beetje mooi laten klinken. maar als ik trap met hardstyle mix dan let ik vooral op de bpm waarde. ik ben zelf niet zo een master tempo type dus daarom order ik dan op bpm. via traktor is alles heel makkelijk te ordenen maar met andere software ben je wel wat langer bezig denk ik zelf. je moet gewoon kijken wat voor jou het beste is meer kan ik er eigenlijk niet op zeggen.

Comment

In iTunes afspeellijsten op genre. In de lijst de tag van elke track volledig met camelot.key en bpm.
      In rekordbox of traktor zie je dan je afspeellijsten van iTunes. Afspeellijsten in traktor zelf zijn dan sets.

Comment

dat hangt denk ik enorm af van hoe en wat je draait ... ben je een house dj, dan kan ik me voorstellen dat je op jaar/maand sorteert ofzo. Ik ben een allround DJ en sorteer op decennium, daarbinnen genre, daarbinnen soms nog subgenre.

Comment

Working...
        X