Announcement

Collapse
No announcement yet.

recordbox afspeellijsten exporten van externe HD naar pc na crash pc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• recordbox afspeellijsten exporten van externe HD naar pc na crash pc

Beste alleen,
    Ik ben al dagen op zoek naar een oplossing, maar nergens kunnen vinden, ik hoop dat dit forum mij kan helpen. Ik zal het probleem zo helder mogelijk omschrijven.
    Ik heb/had recordbox op mijn computer staan, maar die pc heeft de geest gegeven. Ik heb op een externe HD mijn muziek bestanden en play listen staan. Ik heb op een nieuwe pc recordbox erop gezet, vervolgens heb ik al m'n nummers weer geïmporteerd. Dit duurde ruim anderhalve dag omdat deze weer allemaal moesten worden ingelezen. Nu heb ik alle nummers weer op de pc staan. Kan ik de playlisten op een of ander manier kopiëren/importeren van de externe HD naar de pc zodat deze ook weer gevuld zijn met alle nummers als op de externe hd, of moet ik dit handmatig doen (monnikenwerk).
    Vanaf externe hd kun je namelijk geen mappen/bestanden kopiëren naar bijv andere hd. Het enige dat wel lukt is de complete hd kopiëren naar andere HD 1 op 1 maar niet bijvoorbeeld per playlist.
    Ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft.
    Bedankt alvast.

Volgens mij moet je alles handmatig doen. Pioneer heeft Rekordbox nml zo ontworpen zodat gebruikers elkaars muziek niet over kunnen nemen. Wat ik zelf nog steeds doe is alle tracks ordenen in de juiste mappen en dan de map in een keer importeren. Dat scheelt je het ordenen als je pc weer de geest geeft.

Comment

Working...
    X