Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon DN-MC6000 kan Traktor Pro niet aansturen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon DN-MC6000 kan Traktor Pro niet aansturen

Hallo,

Ik heb sinds gister een Denon DN-MC6000 in huis gehaald. Ik heb gisteren de Denon ASIO driver geïnstalleerd en vervolgens Traktor. Deze installatie ging redelijk gemakkelijk en de zogeheten 'Setup wizard' van Traktor deed ook wat hij moest doen. Ik heb gisteren hem een paar uur gebruikt waarna ik de MIDI controller uit heb gedaan en daarna mijn computer.

Het probleem is dat ik vanmorgen hem nog even wou uitproberen maar dat hij als het ware niet meer herkend werd. Op dit moment is het dus niet mogelijk om via de MIDI Traktor aan te sturen wat toch wel lichte kopzorgen geeft aangezien het nog geen dag oud is. Het gekke is is dat Traktor wel merkt wanneer er een knop wordt ingedrukt (zie foto).

Wat heb ik zelf gedaan:
    • Ik heb de MIDI op verschillende computers met daarop de Denon ASIO driver en Traktor geïnstalleerd getest wat op elke computer tot hetzelfde resulteerde;
    • Ik heb de MIDI getest op een schone versie van Windows 7 (dus zonder andere applicaties);
    • Zowel de bijgeleverde driver als de driver online geïnstalleerd om te kijken of er verschil was;
    • Gezocht op Google waar ik eigenlijk geen soortgelijk probleem kon vinden.

Is er misschien iemand in de zaal die mij de gouden tip kan geven waardoor hij weer functioneert zoals hij dat zou moeten?

PS: Ik kan wel muziek luisteren via de ingebouwde geluidskaart van de Denon DN-MC6000.

Mapping is goed?

Comment

Ik heb eerst geprobeerd om hem via de Setup Wizard aan de praat te krijgen maar tevergeefs. Daarna heb ik van denondj.com de nieuwste .tsi gedownload maar dat kwam op hetzelfde uit.

Ik weet niet of het zin heeft maar dit is een geëxporteerd .tsi bestand van mijn instellingen: http://www1.zippyshare.com/v/61498956/file.html

Ik zag op het forum van Denon zelf wel een topic waar iemand ongeveer hetzelfde probleem heeft maar ik ben hier niks wijzer uit geworden hoe en of het opgelost is. ( http://www.denondjforums.com/forum/i...rb_v=viewtopic )

Edit:
      Ik kan ook als ik via Traktor muziek naar deck A of B het gewoon als master/cue luisteren.
      Last edited by nkootstra; Thursday-04-08-2011, 20:39.

Comment

Probeer dan zelf eens e.e.a. te mappen, misschien werkt dat wel?

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
          Probeer dan zelf eens e.e.a. te mappen, misschien werkt dat wel?
          Ik merk wel dat het even stoeien is maar daarmee werkt het wel als je hem gewoon laat leren. Nu kom ik ongetwijfeld bij het volgende probleem is dat het zelf mappen nogal lastig is omdat sommige dingen er niet duidelijk staan. Is hier misschien nog iets voor wat het zelf mappen wat plezanter maakt ?

Edit:
          Het is me gelukt naar lang zoeken. Ik kwam erachter dat wanneer je [Shift] + (bijvoorbeeld) [Record] tegelijk indrukt dat hij over gaat op een andere channel. Dit kun je herstellen door [Shift] + [Browse]

Toch bedankt voor de moeite :)

Bron: http://www.virtualdj.com/forums/1482...h_mc-6000.html
          Last edited by nkootstra; Thursday-04-08-2011, 21:56.

Comment

Working...
          X